Kendi kırıp dökerek ayrıldı benden. Zaten iki ay görüşmüştük?

Özür dilemesini bekliyordum şimdi 20 gün sonra gelmiş arıyor mesaj atıyor. İçten içten görüşmek buluşmak istesemde gururum ağır basıyor. Bu adama hazır asker imajı vermemek için ne yapmam lazım. Hiç cevap vermesem de olur ama iç sesim susmuyorr 🥺

Kendi kırıp dökerek ayrıldı benden. Zaten iki ay görüşmüştük?
Cevapla