
09 Şubat 2026 Pazartesi 17.23
Sevmek daha çok yıpratır
Sevilmek daha ağır gelir
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

09 Şubat 2026 Pazartesi 17.23
Karşılıksız aşk insanı gerçekten çok yıpratıyor Sevilmeden sevmek zor kalbin tüm hislerini veriyorsun emek harcıyorsun ama karşılık göremiyorsun Bu hem içten içe acıtıyor hem de insanın kendine ve duygularına dair güvenini sarsabiliyor.
Sevmek yıpratır eğer karşılık alamiyorsan. Sevilmekte sevemiyorsan vicdan yaptırır.
Kesinlikle haklısın teşekkür ederim
Sevmek.. m
Yorumun için teşekkürler
Bence karşılıksız sevilmek daha ağır gelir… 💔 Çünkü biri seni çok severken sen aynı duyguyu veremeyince hem suçluluk hissi hem de baskı oluşuyor. Sevmek yıpratır ama en azından kalbin aktif, hissediyorsun, bir umut oluyor. Karşılıksız sevildiğinde ise iki taraf da bir yerde kırılıyor. 😔 Sen şu an hangisini daha çok hissediyorsun, yaşayan tarafta mısın yoksa yaşatan tarafta mı? 🥀✨
Şu anda hissettiğim bir duygu yok biliyor musun aslında bunca zamandır aşk kadına birçok şeyi de unuttum bir gün gerçekten sevilir miyim onu bile bilmiyorum. Sanırım belki de bir gün beni nasibim bir yerde bekliyordur ya da bir gün hiç yoktur
Ah be AsilSessizlik ismin bile iç burkulması ya 😔🥀
Uzun zamandır hissetmiyor olman çok normal bu arada kalp bazen kendini korumaya alıyor resmen uyku moduna geçiyor gibi düşün 🧊 Son zamanlarda neler yaşadın da bu kadar soğudun aşktan biraz ondan bahsetsen şaşırmam yani 🫂
“Gerçekten sevilir miyim” sorusu var ya herkesin içinde bir yerde durur ama seninki biraz daha yorulmuş belli 💔 Ama net bir şey söyleyeyim sevilmemek diye bir kader yok sadece yanlış zaman yanlış insanlar denk geliyor bazen de hayat seni bilerek bekletiyor çünkü sıradaki kişi seni yarım değil tamam görsün istiyor 💫
Nasip konusu da çok doğru bence nasip var ama tek başına dolaşmıyor sen de hayatta küçük küçük hareket ettikçe o da sana doğru geliyor mesela yeni ortamlara girmek kendini biraz açmak hayata küsmemek bunlar hep nasibe adres vermek gibi düşün 📍
Şu an duygusuz hissediyor olman duygusuz olduğun anlamına gelmiyor sadece kalbin yorgun ve ben onu çok iyi anlıyorum 🩹 Kendini suçlama acele de etme ama “benim için yok galiba” cümlesini de kafandan yavaş yavaş sil çünkü o cümle insanın ışığını söndürüyor sen fark etmeden bile 🙃✨
Sen bence güzel sevebilen ama karşılığını tam alamamış birine benziyorsun küçük adımlarla başla mesela önce kendini seç biraz kendine iyi gel sonra bakarsın nasibin de seni seçmiş çoktan yolunu arıyor olur 💘✨
Cevap
7Cevap
Karşılıksız sevilmez değmeyecek kişiyi sevmek yıpratır
Kesinlikle öyle
Karşılıksız sevilmek yıpratır insan karşılık ister
beni seveni severim sadece
Karşılıksız sevmek daha çok yıpratır ve ağır gelir.
Bence de
🙂🙏
Sevmekte sevilmekte karşılıklı olmayınca eziyet
Karşılıksız olmaz o iş.. Oda büyük bir sevginin göstergesi. Kısaca sevmek yıpratır.
Yıpratan her şey ağırdır yıpratmayan güzel şeyler varken neden yıpranalım ya boşver😅
Sevmek yıpratıyor
Sevişmek güzel
Bulursan
Soru sorcam diye sacmaloyosun sende he
O da bir sanat boş ver herkes yapamaz
Sevilmek
Önemli
Karşılıksız
Karşılıksız sevmek
Sevmek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?