Olabilecekken olmayan bir ilişki aklınıza takılıp psikolojinizi bozuyorsa ne yapmalısınız?

2hafta önceye kadar hep etrafımdaydı.(ortak arkadaş durumu). Başlarda ilgisi olduğunu çok belli etmişti ama ben kabul etmemiştim. Tipim değildi o yüzden hiç onu gözümde o yere koymamıştım. 1ay öncede baya çabaladı çok fazla ama ben bişey yapmadım. Çabalaması hoşuma gitmişti ne evet diyodum ne hayır. Sonra birden durdu hiç bişey yapmamaya başladı. Hala etrafımda ama bişey yapmıyor eski ilgisi yok gibi. Ve ben bu süreçte ne olduğunu bilmediğim duygular içerisindeyim sanki bir boşluğun içindeymiş gibi. Zamanında yapmadığım bazı şeylerin pişmanlığını çekiyorum. Etrafımdaki arkadaşlarımda olsaydık çok güzel olacağımızı söylüyo. Eminimki ben şu an bi adım atsam o bana gelir ama ben adım falan atmak istemiyorum. Ama şu an o atsa bende hayır demem. Bide bu çoçuğunda masum olduğunu falan sanmayın. Piyasada adı çıkmış babasının mal varlığıyla dolanan biriydi. Yani bir buçuk ay önceye kadar böyleydi. Bende o yüzden istemiyordum onu. Ama şimdi kendisi çalışıyor ve durulmuş baya eskisi gibi değil. Ortak arkadaşımada ciddi ilişki istiyorum artık falan demişti.

Neyse baya uzattım şimdi bende onu istiyorum. Çünki ola bilecekken olmayan şeyleri düşündükçe çok kötü oluyorum. Napmalıyım sizce?

Olabilecekken olmayan bir ilişki aklınıza takılıp psikolojinizi bozuyorsa ne yapmalısınız?
Cevapla