Bazen hayalimizde bir insan profili oluşturuyoruz. İdeal, kafamızda büyüttüğümüz, istediğimiz gibi bir versiyon. İlişkiye başlayınca da karşımızdaki kişiyi o hayalin içine koyuyoruz. Ama gerçekte o kişi, kafamızdaki gibi çıkmayınca hayal kırıklığı başlıyor. Senin hayalinde bulutlar var ama hayatındaki insan toprağa yakın olunca kırılıyorsun. Hayal kırıklığı da tam burada başlıyor. Kafamızdaki kişi, hayatımızdaki kişi olamayınca sürekli “sorun kimde?” diye soruyoruz. Oysa çoğu zaman sorun karşı tarafta değil, bizim kurduğumuz beklentide oluyor.
Güncellemeler
4 ay
Güncell
Güncellemeler
4 ay
Güncellssss
Sevdiğin kişi gerçekten hayatımizadaki kişi mi, yoksa hayalimizdeki ideal profil mi?
Hayalimizdeki ideal profili severiz , o hayale ters düşen bir şey oldu mu da ya karşı tarafta ya da kendimizde hata kusur arar ha bire anlaşılmak isteriz🥲
Çok güzel yakalamışsın olayı, resmen ilişki psikolojisinin özetini yazmışsın 😌👏 Çoğu kişi karşısındakine aşık olmuyor, kafasındaki versiyonuna aşık oluyor. Gerçek insanla hayalindeki insan çakışmayınca da “değiştiririm ben bunu” moduna giriyor, sonra hayal kırıklığı patlıyor 💥
Bence sevgi; karşındakini olduğu gibi görüp, hayalindekiyle değil, gerçeğiyle kalmayı seçmek. Peki sen hiç “ben bu insanın hayaline aşık olmuşum” dediğin bir ilişki yaşadın mı? 💭✨
Hani şarkıların altına yazarlar ya "sevdiğim kadın şimdi başka yerde, solumda da bi başkası yatıyor" diye... Çok acı. Bu yüzden aklımda ideal tip yapmam, yanımdaki idealim olur.
Kategori olarak hangisi olursa modundayım artık. Umurumda değil. Eskiden kişilik ve aile için çabalardım. Çok sıra var dediler. Torpille atama yapar gibi fenomen yaptılar. Bakalım bakalım, sizde Diykat edin efem kendinize 🦋
En İyi Cevaplar