Yeni tanıştığım erkeklere ilgim neden saniyede düşüyor, sizde de ilgi hızlıca bitiyor mu 😂?

Yeni birileriyle tanışırken ilginiz çabuk gidiyor mu?

Uzaktan nasıl tanışıp insanlar ilişki yürütebiliyor ya ben şu an sıkıldım mesela. Ki beğenmiştim de onu sadece fazla uzun boylu 2 metre. İnceller varlık karmaşası yaşayacaklar ama ben boyuma boyuma seviyorum. Metrekarem yetmez bu kadar uzun kişiye ben 165im JFJSHDHS neyse ya konuşalım belki arkadaşı falan vardır, evet konuştuğum her insana sevgili gözüyle bakmıyorum ilgim 📈📉📈📉📈 böyle. Sizin gibi nefes alsıncı kuduruklar anlamaz

Yeni tanıştığım erkeklere ilgim neden saniyede düşüyor, sizde de ilgi hızlıca bitiyor mu 😂?
Yeni tanıştığım erkeklere ilgim neden saniyede düşüyor, sizde de ilgi hızlıca bitiyor mu 😂?

Bir de tanışırken sızlanan insanlardan da hoşlanmam. Ben de çalışıyorum ama şöyle yoruluyorum böyle yoruluyorum diye 5 dkdan... banane.

Off okudum da yazdıklarımı galiba erkekler bana genel olarak yük gibi görünüyor ya

Güncellemeler
4 ay
Bir baktım da ne yazmış diye sızlanmaya devam etmiş büyüdük artık sorumluluklar arttı diye işi de psikolog... unmatchleyeceğim
Güncellemeler
4 ay
Unmatchlemedim hadi bakalım ama başkasıyla da konuşacağım bununla bir çekimim yok makul bir insan gibi sadece
Yeni tanıştığım erkeklere ilgim neden saniyede düşüyor, sizde de ilgi hızlıca bitiyor mu 😂?
Cevapla