Sorum erkeklere neden başta gösterdiğiniz ilgiyi zamanla yitiriyorsunuz?

En başta merak edilen, sohbet edilmek isteyen biriyim…zamanla bu ilgi yavaş yavaş bitiyor ve tek taraflı hale geliyor.. konuşmayı ben sürdürüyorum, ben bekliyorum.. ben bunun başta güzellikle alakalı olduğunu düşünüyordum.. hatta çok karın ağrısı yapmıştım güzel değilim, çirkinim diye ama geç de olsa meselenin bu olmadığına kanaat getirdim.. yeterince güzelim, sohbetim akıcı, samimi birisiyim ama benden kaçıyorlar nedense.. bunun sebebi nedir sizce?
Sorum erkeklere neden başta gösterdiğiniz ilgiyi zamanla yitiriyorsunuz?
Cevapla