
Çantada keklik olayına mi dönüyor bu iş.
Beyler bu taktik mi gelin bir aydınlatın bizi😀😀

Nedense ilgisini kaybeden taraf ben oluyorum. Birsüre sonra sıkıyor. Sanırım bütün duyguları başta hızlı bir şekilde tükettiğimiz için oluyor. şu an bir ilişkim var uzun zamandır beraberiz ama başlarken hiç duygu aşk yoktu zamanla oluştu ve sağlamlaşlaştı bence işin özü bu
Başta ilişki iki taraf içinde heyecan veriyor belli bir zaman sonra aynı mekan aynı insan aynı sohbet ve heyecanı azalıyor dolayısıyla ilgi de azalıyor veya bekledigini bulamıyor bu iki taraf içinde geçerli ama genelde kadın erkeğe göre daha sadık oluyor ilişkide. Daha erken sıkılan erkek oluyor dolayısıyla ilgi de azalıyor
Evet neden böyleler başlarda o empati kralı olan bize huzur veren ilaç olan bey efendiler. Sonra neden bencil narsist ve sonrası neyse çok şey etmeyim yuttum demem😀
Elde edene kadar türlü maymunlukları yaptıkları için bir süre sonra elde ettikleri için sıkılıyorlardır ne bileyim onları anlamak zor
Cevap
14Cevap
Galiba öyle valla zaten tek kisiyle konustuklarina inanamiyorum bana selam yaziyosa digerine de yaziyodur yani o yuzden sutluyorum direkt
Ya umduğunu bulamamıştır ya beklentisine yeşil ışık yanmamıştır ya daaa😀 başka birini gözüne kestirmiştir falanlar işte ))
Karşıdan hiç göremediğim için zamanla bende azaltırım. Her şeyi devletten bekleyen birisiyle zaten çok uzun soluklu gitmez. :D
çok ilgi iyi değil karşı tarafın g. tu kalkıyor sadece
Alışmışlık da olabilir.
Ama karşı tarafın ilgiyi diri tutamamasından da olabilir.
Ben ölene kadar flört dönemimde yaşattığım ilgiyi ve alakayı yaşatacığım aşkıma
Karsi taraf genelde beklentilerini karsilayamadigu icin
Sonsuza dek mi sürmesini bekliyon. Sürekli ilgi istiyosan cepte olmayı da kabulleneceksin.
Elde ettiği için heves kalmıyor kendimden biliyorum...
Köprüyü geçene kadar ayıya dayı demek sevaptır.
İlişkinin en keyifli evresi flört olduğu için.
Her zaman ilgili davranırım abartmadan ama yinede yaranılmıyor belki de bana öyleleri geliyordur.
Heyecanı kalmıyor. İş ciddiye biniyor
Çok şükür hiç öyle dengesiz biri olmadım
Karşıdan da tepkı beklenmedıgı gibi gevınce oluyor
Elde ettim egosudur
İnsanoğlu nankör
Ben kolay sevemiyorum sevdiğim zaman aldatıyorum
Benim ilgimi azalmaz hiç 😄
Artık eldedir.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?