Kızlar merhaba.
3,5 yıllık bir ilişkim var. Erkek arkadaşım Kürt ve Ardahanlı. Benim babam Laz, annem Kürt. Bunlar bence asla sorun edilecek şeyler değil ama belirtmek istedim. Liseden beri birlikteyiz.
Beni sevdiğini söylüyor ama baştan beri “evlenmeyi düşünmüyorum” diyor. Bazen de kafamı karıştıracak şeyler söylüyor; mesela “bizim aileye gelince şu adet var, bu adet var” gibi. Ama sonra tekrar “ben evlilik düşünmüyorum” diyor. Yani net değil.
Şöyle bir durum var: Kendisi gerçekten çok iyi kalpli. Maddi durumu da iyi ama asla hava atmaz. En basitinden beni evimden alır, evime kadar bırakır. Gece geç olsa bile arabayla eve girene kadar takip eder. Okula gittiğimde sık sık yazar, işteyken bile ilgisini eksik etmez. Hesap ödetmez, ben gizli gizli ödemeye çalışırım, ona bile kızar.
O 19 yaşında, ben 20 yaşındayım, 9 ay büyüğüm. Son zamanlarda cinsel birliktelik istemeye başladı. Ben bu konularda çok tersim ve hazır değilim. İstemediğimi söyledim, saygı duydu ama cevaptan memnun olmadığı belliydi.
Bir yandan evlilik düşünmüyor ama ayrılmıyoruz da. “Kader kısmet” diyor. Sonumuz ne olacak bilmiyorum. Bana karşı aşırı sahiplenici de. Seviyorum ama kafam çok karışık.
3,5 yıllık bir ilişkim var. Erkek arkadaşım Kürt ve Ardahanlı. Benim babam Laz, annem Kürt. Bunlar bence asla sorun edilecek şeyler değil ama belirtmek istedim. Liseden beri birlikteyiz.
Beni sevdiğini söylüyor ama baştan beri “evlenmeyi düşünmüyorum” diyor. Bazen de kafamı karıştıracak şeyler söylüyor; mesela “bizim aileye gelince şu adet var, bu adet var” gibi. Ama sonra tekrar “ben evlilik düşünmüyorum” diyor. Yani net değil.
Şöyle bir durum var: Kendisi gerçekten çok iyi kalpli. Maddi durumu da iyi ama asla hava atmaz. En basitinden beni evimden alır, evime kadar bırakır. Gece geç olsa bile arabayla eve girene kadar takip eder. Okula gittiğimde sık sık yazar, işteyken bile ilgisini eksik etmez. Hesap ödetmez, ben gizli gizli ödemeye çalışırım, ona bile kızar.
O 19 yaşında, ben 20 yaşındayım, 9 ay büyüğüm. Son zamanlarda cinsel birliktelik istemeye başladı. Ben bu konularda çok tersim ve hazır değilim. İstemediğimi söyledim, saygı duydu ama cevaptan memnun olmadığı belliydi.
Bir yandan evlilik düşünmüyor ama ayrılmıyoruz da. “Kader kısmet” diyor. Sonumuz ne olacak bilmiyorum. Bana karşı aşırı sahiplenici de. Seviyorum ama kafam çok karışık.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer