Veya..
Arabası var ama sevgilisini eve bırakmayan erkek normal mi¿

🥹
Veya..
Arabası var ama sevgilisini eve bırakmayan erkek normal mi¿

🥹
Arabası var ama gelmeye üşeniyorsa ortada bir ilişki var mı yok mu tartışılmalı bir konu...
Arabası var ama seni eve değil taksi duraklarına yani memleketin d*nyolarının şoförlük yaptığı ticari taksilere bindiriyorsa o adamın arka kapısı gıcırdıyordur zaten. Ondan hiçbir cacık olmaz.
Eğer hayatında böyle biri varsa yol yakından dön. Bu süreçte zihnin/kalbin seniYaaa ama çok yakışıklı, çok güçlü, çok cool bir erkek vb. kalıplarla manipüle edecektir. Bunlara asla takılıp kalmamışsınız.
Ne zaman ki erkeklere boyuna posuna, kaşına gözüne, karın kaslarına ve altındaki arabaya göre değer biçmekten vazgeçerseniz sağlıklı, mutlu, uzun bir ilişkiye ulaşmanız o kadar kolaylaşacak.
Adam sana yatırım yapmaktan kaçınıyor. Bu net! Kendine ücretsiz partner, beleş cariye arıyor. Adam, bugüne kadar annesinden gördüğü koşulsuz sevgiyi başka kadınlardan da umut ediyor.
Beyefendi tüm maddi imkanlara sahip olacak, sana da sahip olacak ama hiçbir sağlayıcılık yapmayacak. Masada hesabını ödemeyecek, seni evine bırakmayacak ama ilişkiye devam edip senden bir şeyler sunmanı bekleyecek. Böyle tiplere uyanık geçinen aptal denir.
Kıymetli vakitlerinizi böyle babasının aldığı arabayla piyasa yapan bedavacı zibidilere harcamayın da işinde gücünde, eli yüzü düzgün/temiz erkeklere çevirin biraz gözünüzü... Yakışıklı olmasa bile yüzünden masumiyet/samimiyet/asalet akan, zengin olmasa bile gecesini gündüzüne katıp çalışıp geleceği için, sizin için birikim yapan, ciddi ilişki insanı olan, her sözüyle her icraatıyla size güven erkeklere şans verin biraz Sosi...
Bir erkekle bağ kurmanız için o adamın illa TOP MODEL olması gerekmiyor, Yunan heykeli gibi olması gerekmiyor. 15'lik Sude'nin tanrısı gibi bir tipe/fiziğe sahip olmak ya da Acun Ilıcalı kadar zengin olmak zorunda değil ki bu erkekler...
İlişkilerinizi hale etkisi üzerine kurmayın. Hale etkisi; yakışıklı, boylu ya da zengin bir kimsenin tüm olumlu vasıfları üzerinde taşıdığına dair bir yanılsamadır. Hale etkisi, kadınlarda ve çocuklarda yaygındır. Yetişkin erkeklerde daha seyrek görülür.
Erkekler; söyleneni dinliyor, anladığı kadar... Kadınlar; söyleyene bakıyor, hoşlandığı kadar... İŞTE BU YÜZDEN DÜNYAYI ERKEKLER YÖNETİYOR.
DÜZELTME
Bu süreçte zihnin/kalbin seniYaaa ama çok yakışıklı, çok güçlü, çok cool bir erkek vb. kalıplarla manipüle edecektir. Bunlara asla takılıp kalmamalısın.
Her sözüyle her icraatıyla size güven telkin eden erkeklere şans verin biraz
Şimdi herkes bol keseden atmış bir şeyler demiş ama detay önemli. Arabam var ya da yok. Bu sevgilimi alakadar eden bir durum değil. Eşim nişanlım vs olur o farklı. Öncelikle bunu idrak edin. Erkekler prensesleşmedi. Kadınlar fazla külfetli olmaya başladı. Normalde minibüste ayakta gidip lord kızı gibi takılan hanımlar sevgili bulduklarında özel şoförü varmış gibi davranmaktan vazgeçsinler. Sevgilimle buluşacağım zaman bir yere gideceksek elbette götürürüm ama evinden alıp evine bırakmak benim işim değil. Sevmeye falan bağlamış çoğu kişi olayı. Tersini düşünün. Kız beni seviyor olsa benim gelip almamı beklemez biner otobüse gelir. Seven insan 10 saat yol gelebiliyor erkekse kadında bir zahmet metrobüse biniversin sevdiği için. Bu açıdan düşünün birazda. İlişkilerin yürümeme sebepleri de bu. Hep bencillik hep karşı tarafı sorgulama.
Evet hep bencillik :D ne demek seni eve bırakamam 🤦🏼♀️
Üff. Adam roman yazmış cimri bi kokuşmuş sünepeliğini anlatmak için. Yemezler, hadi osbire devam.
Bu modeller işte ondan ona geze geze kimse tarafından ciddiye alınmayan ve 45 yaşına gelip KS de Instagram'da erkek kalmamış diye ağlayanlar. Bir de engellemiş 😂
Engellemiş mi 🙄
S. a birine engel atıp çıkıcaktım. Sağda solda önüme gelir neme lazım önceden atıyım.
@Gülkaranfil
@Sosyetic_SheqiiL eveet😂 aklınca laf sokup engellemiş
😅🤦🏼♀️
Kapıya koy. İki bacı yan yana anlaşmazsınız !
İyiydi bu dkfj
Arabası olduğu halde gelmeye üşenen erkeklere, yaralı olduğu ve tüm ülkede polisler tarafından arandığı hâlde sırf sevdiğini görmek için hastane çatısına helikopter indiren Polat Alemdar'ı izletin.
EİC için teşekkür ederim. 🤍🍯
Dostum filmlere bakacak olursak 😄😄
Seninle aynı şehirde oturup “üşeniyorum” diye gelmiyorsa orada zaten ilişki değil konfor alanı var demektir 😅 Arabası olup kız arkadaşını eve değil taksi durağına kadar bırakmak da bana hiç normal gelmiyor canım 🙃
Araba bahanesi değil mesele. İsteyen adam yürüyerek de gelir. Değer veriyorsa yolda bırakmaz. Bence kırmızı bayrak bu 🚩💔
Evet red'in en koyusundan djdj
Ahahah aynen, bildiğin pancar kırmızısı red flag bu 🚩😂 Sen kendini ezdirtme, sen VIP muameleyi hak ediyorsun kralice 💅🚗
Karate-Do.!! Eger. Karate biliyorsaniz. oyle adami. Karate ile doversiniz Karate-Do.. ile. Olum vurusu bile yapabilir. Kadinlar eger Erkek arabasina almiyorsa. Acima yok. Oyle Erkege
Aynen
Devir ekonomi devri hahahay
Cevap
119Cevap
Gelmeyen özlemiyor sevmiyor demektir seven insanın tek müsait gününde on saat yol bile gelebiliyor tamamen aradaki aşk ile alakalı
Evet aşkuşum, bak biz enayi kadınlar bırakmayız yolda falan ha :D
Yolda bırakmayan yolda valizi ile kalır🥲
Kalır 😏
İsteyen nasıl da geliyor ama kendisi araba oluyor. 🤣🤣🤣
Hey yavrum hey :D
Araba gibi adam sjf
Yürümez, o ne öyle buluşmaya gelmiyorsa yoluna gitsin. Tembel biriyle ilişki yaşanmaz.
Gelmeye üşeniyorsa olmaz ondan
Hıhı 😏 olur diyenler var djjs
Yine doğru tespit djf
Prensesimizin arabası kirlenir öyle demeyin ya da regl gönüne denk geldiyse arabasıyla gitmemesi çok normal
Ahaha :D doğru prenses erkek modeli bunlar
Aynen öyle ablam :D 🤍
🤍
Zaten insanın arabası olsa da olmasada ayrı 1 dert olur kızlar için..
Arabası var ama senin için benzin yakıp gelmiyor
Arabası yok ama otobüsle gelir sana ya da ailesinden bir tanesi onu gideceği yere bırakır kız gene memnun kalmaz maalesef.
Ben zaten bu kızların araba sevdasını ya da çoğu şeyden erkekten beklemesini anlamıyorum..
Sankide dünyada sadece erkeklerin araba sürdüğü bir dünyada yaşıyoruz..
Ehliyeti ve arabası olan her yere gider gitmeyen dizini kırıp evde otursun.
Bu arada iyi akşamlar sosyetic_SheqiiL hanım.
Size de
Arabam var ve sevgilini eve götüremiyorsan sevgilinin yanına gelmiyorsan neden araban var ya da neden bu sevgiliyle berabersin ben de anlamıyorum açıkçası yani bu kadar üşengeçlik diyeceğim asla üşengeçlikle alakası yok insan sevdiğiyle vakit geçirmek ister sevdiğinin güvende olmasını ister sevdiğini kendi evine bırakır eve bırakır eve girdiği ana kadar onun güvende olması için bekler gitmez hatta ne bileyim sevgilisiyle tatile çıkar bir yerlere gider arabayla vakitler geçirir bir sürü şey varken neden yani seni evine götürmüyor seni bu kadar umursamıyor seni yalnız bırakıyor bence umursamıyor bu ilişkide yürümez yanlış insanla berabersin diye düşünüyorum yani en ufak şeyde bile yapmıyorsa ileride başka şeyleri de hiç yapmaz diye düşünüyorum
gelesi yok demek ki, inanır mısınız bilmem ama hayatın merkezi siz değilsiniz sadece bir parçasısınız, adamın canı istemeyebilir o da bir insan, ayrıca böyle beklentilerin varsa sırf beklentinin inadına bile yapmayabilir ben şahsen benden böyle bir şey bekleyen birine kız arkadaş aile farketmeksizin hiç bir şey yapmazdım, bir şeyi yapıyorsam kendim istediğim için olmalı benden beklendiği dakika o işin hiç bir anlamı yok göreve dönüşüyor ve ben kimsenin emireli değilim.

Arabam olsaydi her kiza yapacagim muamele arabanin gaz pedalina basma misalini ona uygulamak olurdu.
Kısaca pinti oluyor herhalde Ata Demirelin kontör at şarkısındaki gibi söylediği gibi senin için yürüdüm Mecidiyeköyden Taksim'e diyenlerdeniz 😂😂😂 kontör at arayayım seni caldirmalik bile yok 🤣🤣🤣
Kdfjj 😅 aynen ondan
Öyle erkek mi olur?
Tabi ben geçen yüzyılın adamı olduğum için garip geldi sanırım.
Günümüzde rağbet olabilir. Hatta yeni terimler bile icat olmuş sanırım. Elbette hepsi ecnebilerden aparma.
Jsjd sitem mi ediyorsun
Edilmeyecek gibi değil
Yürür belkide yürümek istiyordur diyorum falan :D erkek biraz centilmen olmalı mesela arabanın kapısını açabilmeli , evine bırakabilmeli bunu kadın söylemeden yapabilmeli
Arabayı bana bıraksın kendi yürüsün ddjs
Trafiğe girmek istemiyordur, işi vardır, başı agriyordur, arabasina mazot alacakken o parayı birisine vermek zorunda kalmıştır, bu kadar gelmeyin erkeklerin üstüne
İnanır mısın, oturdum ağladım şu görüşe jdfjs
Ben ilişkilerimde her daim kapıya kadar kendim bırakırım her buluşmamızda olur imkan bırakmamı gerektirirse taksi ücretini öder taksiye kendim bindiririm
Bravo..
Beni görmek isteyen toplu taşıma ile gelir yine gelir.
Kıymetli kıçını kaldırıp gelmiyorsa başkası gelir alır çokta şey 😂
Popo büyütüyorlar şimdikiler jdfj
Yakında memeleri de çıkar bunların 🙄
@ℓuciffєя_ tren ne alaka?
Erkek kadına korumacı ve üstüne düşen bir yapıda olacak.
Aracı olmasa bile kadını evine bırakacak. Nokta...
Helal ya.
Erkekler sorumluluğunu unutuyor.
Kadını seviyorsa namusudur, namusunu hadi sen buradan eve geç demez, diyemez, dememeli.
Yeni model erkekler böyle diyo :D
Ben hanımla yeni tanıştığımızda eve çıkıp da balkondan bana el sallayana kadar kapısından ayrılmadım. Asansör arızalanır, binanın içinde şer. fsiz biri zarar verebilir, Allah korusun düşebilir, bir yere çarpabilir, erkekte merhamet ve şefkat olacak ki kadınını düşünsün. Erkekte namus duygusu olacak ki kadını evine girene kadar korur.
Ne kadar güzel..
Kadın, erkeğe Allah'ın emanetidir. Allah'ın emanetine sahip çıkamayan erkeğim diye ortalıkta dolaşmasın.
Namus falan abartmayalım herkesin namusu kendine bu yüzden sevgili cinayetleri bile oluyor. Daha yeni üç kadını sevgilisi öldürdü. Bu kafa yapısından çıkın. Korumak başka namus başka herkes kendi namusuna baksın. Artık çalıştırın şu kafayı
@PeachGirl58 Namus gerçek anlamına bakın sonra bu yazdığınızı yazın. Namusun ilk sözlük anlamını bırakıp 3. sözlük anlamıyla yazıyorsunuz. Ayrıca erkek sahiplenecek, koruyacak, önünde olacak. Siz istemeyebilirsiniz, siz istemiyorsunuz diye bütün kadınlar da istemiyor değil, hatta çoğu kadın böyle olmadığı için mutsuzluk yaşıyorlar.
Bir de şu öldürülme olaylarını bu kadar maganize etmeyin. 1. Feminizm doğduğu ülke olan Fransa'da kadın ölümleri Türkiye'nin 1,5 katı. 2. Erkek sadece kadını öldürmüyor, geçen yıl öldürülen kadın sayısının tam 12 katı erkek de öldürüldü, yani bu cinsiyetler arasında bir sorun değil, toplumsal psikolojinin yetersizliğidir. 3. Namusunu bilen erkek zaten kadının erkeğe Allah'ın bir emaneti olduğunu, emanete sahip çıkılması gerektiğini ve asla bedensel, zihinsel ve ruhsal olarak şiddet uygulayamayacağını da bilir.
Allah aşkına bana gelirken TV'de duyduğunuz paparazzi bilgileri ile değil, bilimsel, toplumsal ve kültürel argümanlarla yazın, yoksa rahatsızlık vermeyin bana...
@PeachGirl58 kadın cinayetleri bu sebepten olmuyor. Bir kadını hayatındaki adam koruyup kollayacak orası net. Kadın namusuna sahip çıkacak erkek onu koruyacak.
Avrupa oranları türkiyeden fazla bizde açıklanmayan kayıp olan yok olanlarda var. Ve öldürülme nedenleri oradakilerden farklı eş sevgili cinayetleri. Namus herkesin kendisine aittir. Saçma sapan şeyler uydurmayın. Sonra kadın öldüren adam namus için deyip çıkıyor işin içinden. Koruycaksan kendi ananı babanı kardeşini koru. Karşındaki başkasının kızı bide nikah yok bişey yok iki gün sonra ayrılcaksın. Korumak kollamak başka namus olayına girmek başka. Söylediklerine dikkat et bence. Bunlar cinayet sebepleri komplekse girip benim namusum diyerek kadın öldürülüyor. Herkes kendi namusuna dikkat edecek. Olaya bakiş açiniz aşiri derecede zehirli
Seninle sevgili olan öldürülme adayı dikkat etsin potansiyel tehlike
Ya bu arada söylemeden geçemeyeceğim, o güzel çilleri ile nam salmış dünya güzeli kardeşimin, ki çok inançlı olduğunu da biliyorum; bu profil fotoğrafı birazcık beni teessür etti. Sanki eski PP daha daha güzeldi. 🫣😇🌸
Toplumdan aşiri kopuksunuz korumak başka erkek ve kadının bireysel olarak namusunu koruması başka. Yine dini çarpıtma peşinde gecefisiltisi Arap beyni gibi düşünüyor.
Biri diyor ki karşıma bilimsel, toplumsal ve kültürel argümanlarla gelin,
Öbürü diyor ki, din ve Arap beyni.
Allah'ım, Allah'ım sana geliyorum.
Neyse muhatap olmamak en iyisi;
Sosyetik kardeşim seni rahatsız ettim. Sen cansın 👻🌸🌸🌸
Tamam namus düşkünü yobaz böyle devam et toplumda cinayetleri senin gibiler yüzünden devam edecek 100 yıldır bi kendinize gelemediniz sıfır öz eleştiri. Hz Yusuf milletin namusu için mi koşturuyordu kendi namusu için mi. Dinden örnek alacaksan en çok onu al erkekler için en iyi örnek odur.
Konu nereden nereye gelmiş benim yorum da gitmiş. Öncelikle kullandığım pp sadece beni alakadar ediyor, keyfim nasıl isterse öyle.
Birbirini utandıracak, aşağılayacak ya da riske atacak davranışlardan sakınmak,
Sevgilini/eşini toplum önünde korumak, arkasında durmak, zor zamanında yalnız bırakmamak vs bunlar ne araplaşmak, ne çağ dışılık, ne de kadını erkeğin gölgesine sokmak demektir. Bunlar insan olmanın, eş olmanın ve sorumluluk almanın asgari ahlakıdır. Çiftler birbirlerinin iffetini ve onurunu korumakla yükümlüdür sanırım hemfikiriz. Karşındaki insanın onurunu zedeleyecek ortamlara sokmamak, onu küçük düşürecek söz ve davranışlardan kaçınmak, ihanete kapı aralayacak tutumlardan uzak durmak, mahremiyeti başkalarına açmamak anlamına gelir. Bu baskı kurmak, denetlemek ya da sahiplenmek değildir. Bu, emanete ihanet etmemektir çünkü emanet; üzerinde tahakküm kurulan değil, hesabı Allah’a verilen bir sorumluluktur. Asıl yolunu şaşıran şey Dini erkek egosunu, kontrol arzusunu ve kültürel korkuları meşrulaştırmak için kullanan anlayıştır.
İffeti kadının bedeniyle sınırlayan, namusu tek tarafa yükleyen, korumayı baskıyla karıştıran zihniyet.. Mesele şu: Onuru korumak vardır, insanı kısmak yoktur. Sahiplenmek değil, sahip çıkmak vardır.
Erkek bu durumda hayatındaki kadını; iffet, ırz ve emanet olarak görüyor ve tabii ki her adımında onu koruyup kollamak zorunda hissediyor kendini.
"Neyseee!! köller sağırlar birbirini ağırlar" olsun.
PP konusunda haklısın sosyetik kardeşim, af edersin...
Diğer konuda da sana yönelik yazdığım bir yorum yoktu. Söz konusu üyenin, bilimsel, toplumsal ve kültürel argümanlarla yazmasını istedim ki polemik olmasın istediğim içindi. Senden ricam, bunu görmek istemiyorum şeklinde kaldırır mısın, ben sanal dünyada gereksiz gerginlikleri sevmiyorum...
Hoşça kal...
@Sosyetic_SheqiiL Bu yorumun, baştan sona kadar Müslüman Türkiye halkının sosyo-kültürel kodlarını en teferruatlı şekliyle analiz etmiş ve 21. yüzyılın yozlaşan Türkiye/dünya konjonktüründe kadın-erkek ilişkileri ve Türk aile yapısının unutulmaya/unutturulmaya yüz tutmuş ilkelerini hatırlatan, yüce ideallerine işaret eden ve sarsılmaz manevi değerlerine çağrı yapan tarihi bir manifestodur.
Eline, emeğine, yüreğine, kalemine sağlık...
@Fikretin_İktidarı 🙏 biraz uğraştırdı ama umarım istediğim gibi, istediğim şekilde anlatabilmişimdir.
Neden biz erkekleri hizmetkarınız köleniz olarak görüyorsunuz daha bu sabah yarım saat 40 dakika kız arkadaşımı bekledim aldım işe götürdüm sevgilim de değil keşke sevgilim olsaydı sıradan boştan bir arkadaşlık alt tarafı basit bir teşekkür etti oysa biz erkekler sizin köleniz değiliz kendi işinizi kendiniz görün
O arabada gerçirilen vakit bile kıymetlidir buna erinen adamın yeterli duygusu yoktur kanımca gözden düşürür..
🤌🤍
Normal değil. Sana değer vermiyordur... Sorunun trol olduğunu biliyorum ama yine de cevabliyim istedim. neden bilmiyorum 😅😄
Bide beğendi 😅 Baş troll seni
Soru niye troll olsun :D sadece soranla alakası yok bana sataşmayın rica edicim
Sen zaten hep trol yapıyorsun. Ne zamandır takip ediyorum paylaşımları görüyoruz elbet 😅
Yoo yoo, bu tür suçlamaları kabul edemem
Biz burdan kalkıp nereler gidiyoruz millet kıçını kıpırdatmıyor, ee tabi öylesi yarar bu kadın milletine 😄😜
😅😅
Olmaz napayım ben g@tu yerden kalkmayan sevgiliyle ilişki olmaz Adamın biraz çaba göstermesi lazım arabası olsa ne yazar
Arabasının enaktarlarını atsa bari zkfk
Yürümez ondan olmaz ayrılsın hemen kimse söyle ona 😅 Arabam olmasa taksiyle yine giderim yeterki sevgilim çağırsın ✍️🫣😅
Vay pe :D
Adam olmak bunu gerektirir ✍️😁
Yanlış kadınlara adam olmayın da 😒
Rabbim kıymet bilene düşürsün gönlümüzü her zaman ettiğim duam 🥳
Amin dkd
Öyle erkek mi olur yaa. Eve birakmayacaksa neden sevgilin ki 😂😂
Bu arada ppdeki sensen cilerin cok tatli
Mersi:(
Bunu atacaktım ya:) bugün bende var bi haller
Djjsjs nasil bir haller var 😂 ve ne atacaktin
Bugün sakarım, bugün biraz alık, biraz şanssızım kdfj şunu ya :))
😂😂 evden sakin cikmaaa cok büyük sakarliklar yaşana bilir. Veya birini sakatlarsin ben en som sakarlik yaptigimda 2 kisi hastanelik oldu nddnkdkd
Yok benim garezim kendime gibi sanki :D kafama dolabı geçirdim, hayır yani kafamı nasıl kapağın altında unuttum jdfjd evin içinde oldu birkaç sakarlık sonra arabaya bindim boşa almışım basıyom basıyom araba gitmiyor bir de küfür ettim günah ya
Dolaba birsey oldu mu jddjs😂 Allahtan benim arabalarimdan biri degil hepsi egsozlu sesli araclar özelikle m4 😂 could starta öyle boşta basan alaman komsular ile papaz olurduk
Arkadaslar buz patenine gidek diye zorladi gittim. Gayet güzelde kaydim baya iyidim 😂 düsemdim ama cok hizlandim karsima bir kadin ve cocugu cikti duramadim panda gibiyimde zaten. Freni patlamis kamyon gibi ezdim gectim. Kadinla cocuk hastanelik oldu kiriklarla büyük rezilikti ama simdi gülüyorum Jdjdsj
Ahaha arkadaşımla buluştum ilk sorduğu soru 'dolaba bir şey oldu mu?' Djfj
Yuh sen de ama yaa o sakarlık değil cinayete teşebbüs
Arkadaslarin sucu 😂 zorla bana paten yaptirdilar
Ama sükür yasiyorlar ertesi gün kadina cicek cocuga oyuncak alip hastameye gittim ziyarete
Bu arada istegi kabul etsene sohbetin sariyor gördükce diger sorularinida cevaplamak isterim. İznin varsa tabi eger 🙃
Tamam de hayde dkd
Hoydiin giddik hee ula hee hihi coniiö ekşin istiyi ulaa 😂😂 hoyydii
900 +900 =1800 km sabah 05.30 uçağıyla gidip gece uçağıyla dönen adamdım. Bir et parçası için mi? hayır…yine olsa yine yaparım ne demiş eskiler yapıyorsan imzanı bırak. Farkın olsun.
*üşeniyorsa gitsin evde çamaşır yıkasın. Herşeyin bir kaidesi var. Erkek çözüm üretmelidir
Benim otopark sorunum olduğu ve ulaşım açısından çok merkezi bir yerde yaşadığım için randevularima aracımla gitmeyi tercih ediyorum. Bunu sorun yapıp, sorgulayacak birinden de muhtemelen soğurdum.
Sorsana regl nasıl geçiyormuş güzel kardeşim bi farkı yok gözümde
😂😂😂
Gvtlıktan yazdım KS düzeltmiş yine
Olsundu 😅🤝
Kendini güldüren erkeklerden mi hoşlanıyormuş? Gelmemesinin başka açıklaması yok çünkü
Bence de 😏
Arabam var ama her zaman araba ile gitmek olmuyor 😂
Ama geldiysen de sevgilini gideceği yere bırakırsın herhalde
Yani bırakırım tabiki yolda bırakacak değilimdir ama bazende arabasız yürümek güzel oluyor hava güzelse tabi
İnsan knkasını arabasıyla eve bırakıyor sevgilsinide bırakmıyorsa tekmeyi basması lazım
Evet ya benim arkadaşlarım beni çağırsa hemen gidiyorum onlar da bana gelir
Evet insan ehline denk gelemiyorsa kankalarla takılmaya devam diyelim o zaman 😃
Aynen öyle 😏
Sağlığın iyi olsun öncelikle yoksa hiçbir şeyin tadı yok ehilene denk gelsen bile
Hala daha sağlık sorunlarıyla uğraşıyorum bir ayı geçti
çokda normal değil. hadi diyelimki evlendin markete ekmek almaya hep kendin gidersin
Marketi evet getirtmeyen kocayı napakk
Arabası olmayan biri ile ilişki yaşamanız daha iyi Belki otobüsle de olsa size eşlik eder
Fantezi mi bu?
Bilim kurgu
Arabaya mal mülke çok önem vermeyin karakter kişilik samimi davranışlar daha çok mutlu eder demek istedim!
İatanbuldaysa o trafik çekilmez yakıt parası da cabası
Sevgili yapmasın o vakit dnfj
Olmaz sevgili varsa şoföre gerek duymamalı
Gece 3-4-5’de yola cikarim, mâlmis demekki üşeniyor
Hee dimi
En sevmediğim erkek türü şu: "üşenen erkek"
Evet ya 🤦🏼♀️
yaw bu yağmurda bu trafik çekilmez şimdi adam haklı asdfadsf
Yağmurlarda ıslanasıcılar
Kendine de diyon dimi
Konu erkekler
Öyle bir imkanı varken, sevgilisini eve bırakmak ZORUNDAA. Benim için öyleli.
Evet öyle olmalı 🙄
İlginç bi arkağa sokağa bırakmayı anlarımda taksi durağı nedir ya 😂
He oraya mı takıldın kdfj
😒 sen de üşengeçsindir eminim ama ispatlayamam
Kabul edecek halin yok tabii
Üff sıkıcı 😒
Bu kadar belli etme dedimdi fjfj
Sensin 😒
Ayar etme insanı djf
Sen sus erkek kişisi
Neeee
Direkt kapının önüne koyarım vallahi. Taksiye de para veriyorsam ne yapayım öyle adamı 😊
He valla :D
Ben hanımla yeni tanıştığımızda eve çıkıp da balkondan bana el sallayana kadar kapısından ayrılmadım. Asansör arızalanır, binanın içinde şer. fsiz biri zarar verebilir, Allah korusun düşebilir, bir yere çarpabilir, erkekte merhamet ve şefkat olacak ki kadınını düşünsün. Erkekte namus duygusu olacak ki kadını evine girene kadar korur.
Ne güzel daim olsun
Pardon benim cevabımın altına yazmıştım, yanlış yere yazmışım demek ki. Afedersiniz.
Yok önemli değil 😊
yürümez de bu kadın bana napmaya çalışıyor öyle eheh
Seni ele geçirmiş djdj
Besbelli :D
Kimisi özel şoförü gibi muamele ederken başkaldıran erkeklerin haklı serzenişleri.
Ne neee
Sokayım o erkekle sevgili olan kıza
Kizin ne suçu var demeyin
Kızın suçu yok gönül bu ot bok meselesi djf
Adam olmayana aşık olmayacak
Ne demek eve birakmayacak arabasiyla
Mecbur birakacak
Yeni model erkolar böyle; yazmaz, trip atar, gelmez çağırır, çiçek bekler, hesap ödemeni ister vs jdjf
Cicek haric hepsine katiliyorum
Çiçek bekleyebilir yani djd
Her seye okeyim çiçek fitrata ters
Günümüzün erkekleri centilmenlik ve cömertlikten çok uzaklar, yedikleri yemeğin parasını bile kadına ödetme derdindeler... Erkeklik ölmüş ağlayanı yok...
Bu kişiye göre değişir; ama şahsen ben iş arkadaşlarım dahil pek çok kişiyi evine kadar götürdüm, sevgilim olsa onu da gönül rahatlığıyla bırakırım evine yakın bir yere kadar.
" Onun. Arabasi var guzel mi guzel. Basti mi gaza. Gezer mi. Gezer" adli sarki aklima geldi tam senin soruna cevap olabilecek bir sarki bu
Benim mini cooper ile akşam yola çıkardım sakaryadan İstanbul'a giderdim onun çalıştığı hastaneye sabaha kadar hastanede koltuklarda yatar onu beklerdim sürpriz yapardım perişan olurdum ama onu görünce gülüşünü görünce hepsi geçerdi hele başbaşa öğlen yemek yerdik iş çıkışı onu alıp gezmeye götürürdüm sonra evine bırakırdım seven erkek farkını gör
Bence normal değil yani işi felan yoksa genel yapıyorsa ama konuşulmayarakta çözülmiycek bir konu değil, anlaşamazsanız ayrılırsınız o ayrı tabi.
Allahim yasatmasin boyle bi seyiiiiiiii erkeksin sen ya usenmek nedir dusuncesizle is yurumez ama bende iliski icindeyken bunu gormemezlikten gelmistim anormal seyleri normallestriyosun manipule edildgin icin
Yes bence de
Haftada 5 gün sabah 5.15 treni ile 5 saat yol gidip 16.15 treni ile 5 saat geri gelen bir adamım zamıninda gelmek isteyen gelir yani.
trenin makinisti misin hocam bu ne
Keşke makinist olsaydım kanka
allah yardımcın olsun bro. Senin yüzü güldürücek bir şey bırakıyım. Severim bu filmi.
www.fullhdfilmizlesene.tv/film/makinist-fh1/
Yaaaa oğlum
Tamam araba varsa arada tabii ki erkek bırakabilir. Bu bir jesttir normal ama yine de ben detayı merak ettim. bu insanlar nerede oturuyor :)
Sevdiği insan için çabalamaması mesele
Mesela uzak şehirde olan var ve mesafe dinlemeyen giden çabalayan
Bu açıdan bakarsak bu çocuktan olmaz
Araba beğenmeyen kadın veya arabası yoksa hiç bakmayan kadın daha sıkıntı gibi neyse djjd. şu an gel dese çıkmam 2 dakikamı alır
Hayır diyelim zkdmdkdk
De de jfjf
Yok hadi trafik falan anlarımda taksi durağına bırakmak ı ı sevmiyor sahiplenmiyor derim 🙂↔️
Doğrusun.
Saçmalama erkek dediğin çabalayandır emek verendir üşengeç erkeğin kendine hayrı yoktur ki sana olsun 😂
Bıraksın. Fakir ise fazla benzin gitmesin diyordur.
Aa hiç sevmem öyle kıçı koltuga yapısık erkek
Üşenen insanla anlaşması güç. Enerji tüketirler. Bana göre değil.
Her zaman mecbur değil ama bunu umursamıyorsa yürümez
Yürümüyor, istek yoksa yol da emek de olmuyor zaten.
Arabası olupta sevgilisini bırakmayan erkek mi dedin sen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?