Birisi yok ilişkim yok kısmetimin kapalı olduğunu nasıl anlarım?

Olmadı yani kimseyle görüşmedim karşı cins bir arkadaşım bile yok. Nasıl birisiyle tanışacağım da evleneceğim? Bu yaşımda bence birisinin artık olması gerekiyor diye düşünüyorum ama niye olmuyor? Kısmetim mi kapalı acaba? Nasıl anlaşılır?

Birisi yok ilişkim yok kısmetimin kapalı olduğunu nasıl anlarım?
Cevapla