Aslında uzaklaşarak, fiziksel temas kurmayarak belli ediyorum sayılır. Başka nasıl belli edilebilir? Hiç anlaşamıyoruz. Ben böyleyim diyor. O zaman ben de böyleyim.
Güncellemeler
11 ay
Yorum?
Artık hiçbir bağ hissetmediğim kişiye bunu söylemeden nasıl belli edebilirim?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
"Farklı dünyaların insanlarıyız, sen benim dünyamda yoksun, ben de seninkinde değilim. Kendi dünyamızda daha mutluyuz."
Sanırım yaşadıklarınız bu
Neden sürekli gizlisin sen
Heyecan duymuyorum. Zaten pek bir şey de paylasmadik.
Sürekli gizli değilim, sadece canım gizlenmek istemişti, aslında gizlediğim bir şey yok.
Heyecan, ilgi ve merak yoksa zaten sevgi de yoktur, kalmamıştır. Bitirme kararınız doğru bir tercih gibi görünüyor.
Ama bir konuda ona muhtacım bu yüzden beklemedeyim, iletişimi kksemiyorum.
Anladım eger konu maddiyatsa sanırım bunu kullanıyor olabilir (ben buyum derken)
Ne maddiyat
Benim param var
anladım
Umarım ona olan muhtaçlığınızın farkında değildir, böylece bunu kendi lehine kullanmaz.
Bence farkında. Çünkü sahitligine ihtiyacım var
Kendi lehine derken?
Bence farkında. Çünkü sahitligine ihtiyacım var
anladım zor bir durum saınırım
Kendi lehine derken?
onu terk etmemen gibi
Kullansın
Bulusalim diye zorlamıyor
Anladım, mental olarak desteğinize ihtiyaç duyduğunu düşünüyorum.
Onun mu bana ihtiyacı var
Kullansın
Bulusalim diye zorlamıyor
O zaman
mental olarak desteğinize ihtiyaç duyuyor olabilir
Bunu dedim konuşmak sohbet etmek istiyor fiziksel bir buluşma yoksa
Ben yazmasam onun yazdığı yyok
Mesajlasmayi da bıraktık
O zaman senin ona ihtiyacın olduğunu fark etmiyor ve seni kaybetmemek için çabalamıyor.
git soyle
Ama yardımını esirgerse ne olacak
ne yardimi ya
parami
Söyle bence
Sevgilin miydi fb miydi bu ve yaşlar kaç
İkisi de değil gibi. Birlikte olmadık.
37-46