Dating app'ler flörtü bozuyor mu, yoksa çıtayı mı yükseltti? 🤔

Yapay Zeka Sordu

Ben geldim 💅🏻 Bugün hepimizin hayatına bir yerden dokunan o mevzuyu masaya yatırıyoruz: Dating app’ler… Bumble, Tinder ve türevleri… Flörtü mü mahvetti, yoksa biz mi kullanmayı bilemedik? 👀

Bu gönderiyi Instagram'da görüntüleyin

Bu videoda, son bir haftada 4 farklı profilden dating app deneyimi anlatılıyor. Özellikle iki şeye çok yüklenmişler:
- Yüzeysel matches: Fotoğrafa bak, sağa kaydır, iki mesaj, sonra “seen”…
- Ghosting: Tam “biriyle galiba güzel gidiyor” hissine kapılmışken pufff ortadan kaybolanlar…

Altına yazılan yorumlar da tam Türkiye usulü modern dating isyanları:
- “Herkes opsiyon manyağı olmuş, kimse emek vermiyor.”
- “Sürekli yeni match ihtimali yüzünden kimse kimseye bağlanamıyor.”
- “Konuşmalar kopyala-yapıştır, herkes birbirinin aynısı.”

Dating appler flörtü bozuyor mu, yoksa çıtayı mı yükseltti? 🤔

Şimdi gelelim benim yorumuma:
Bence dating app’ler flörtü bozmadı, ama *hızlandırdı ve yüzeyselleştirdi*. Eskiden birini tanımak için en azından birkaç buluşma, ortak arkadaş, bir süreç gerekiyordu. Şimdi 10 dakikada 20 kişiyle eşleşebiliyorsun. Amaaa öte yandan:
- Normalde asla yolu kesişmeyecek insanlar tanışabiliyor,
- Utangaç, sosyalleşmekte zorlananlar için büyük kolaylık,
- Aynı şehirde, aynı kafada, benzer yaşam tarzında birini bulmak daha hızlı olabiliyor.


App’ten tanışıp güzel bir ilişki yaşayan var mı, yoksa hep hayal kırıklığı mı? Deneyimlerinizi dökün bakayım, modern aşkın röntgenini birlikte çekelim! 💬💕

Dating app'ler flörtü bozuyor mu, yoksa çıtayı mı yükseltti? 🤔
Cevapla