Uzak mesafe ilişkide sevgilinin giyimime karışması normal mi, haklı mı sizce?

1 yıllık uzak mesafe ilişkisiyiz gayet sağlıklı aile onaylı ilerliyor. Geçenlerde vücut hattımı belli eden bir elbise vardı onu alıcaktım çekindi sustu ne oldu dedim sustu üzüldü zorla söylettim şey dedi vücudun zaten çok güzel bakarlar yanında da değilim dedi bu arada tesettürlüyüm dediğim elbise sadece üst kısmı dar ama göğüs kısmının üstünde omuzlar dan bir kumaş var çok hoş sonra güldüm geçtim tatlı geldi ilk defa böyle bişry dedi çünkü geçende işte spora başlicam yaz geliyor dedim niye dedç yaz geliyorsa nolmuş dedi elbise giyicem dar badi gömlek pantolon kombini yapıcam kilo almış gibi hissediyorum dedim hayır taş gibisin dedi sonra sustu söylettim yine bak harbiden vücudun çok güzel çevredeki lavuklar bakıyorda emin ol dedi hani açılsan yine karışmam ama bol giyin ya dedi yaşıtların gibi giyin dedi 18 yaşındasjn dedi bol giy dedi baggy giyin ceket giy dedi tarzım kaban pantolon sivri uclu topuklu falan gayet uygun aslında ama yazında sadece elbise giyiyoeum bazen baggy ama elbise çoğunlukla daha ferah öbür türlü sıcak oluyor sizce haklımı?

Uzak mesafe ilişkide sevgilinin giyimime karışması normal mi, haklı mı sizce?
Cevapla