Yeni bir kıyafet denemiştim ama nasıl sırtım kaşındı eşime bir bak ya şuna etiketi mi ne bu kes dedim. Yaw dediki "Sorun yok aşkım, kanatların cıkıyordur"🥳😅 yani artık sende seviyorum demesende olur 😅😅

Yeni bir kıyafet denemiştim ama nasıl sırtım kaşındı eşime bir bak ya şuna etiketi mi ne bu kes dedim. Yaw dediki "Sorun yok aşkım, kanatların cıkıyordur"🥳😅 yani artık sende seviyorum demesende olur 😅😅

Bazen o cümle dudaklardan dökülmese bile sevgi kendini ele verir. Birinin seni düşündüğünü hissettiğin anlarda, yorgunken bile sana alan açmasında, kalabalığın içinde gözünü ilk sana çevirmesinde saklıdır. Sevgi bağırmaz, ispat peşinde koşmaz; sessizce yerleşir insanın içine. Emin olmak da böyle bir şeydir aslında, kalbin sürekli teyit aramaz, huzurla kabul eder. Sevildiğini hissettiğinde içindeki telaş diner, yerini yumuşak bir güven alır. Çünkü gerçek sevgi söylenmekten çok hissedilmek ister.
O cümle zaten yerlere düşmüş durumda birini etkilemek için, birini yatağa atmak için, yalnız kalmamak için sevmese bile rahat bir şekilde "Seni seviyorum" diyor insanlar. Kadın için de erkek erkek için de geçerli bu. Kısacası dile düşmüş durumda, bu da o cümlenin anlamını yitirmesine sebep oluyor.
Haklısınız, bazı insanla riçin alkşkanlık olmul dueumda
Valla şöyle bir eş bulamadik.. sözlerin hiç bir önemi yok.. soylemesede olur.. önemli olan eylem.. sabaha kadar anlatır herkes herşeyi.. önemli olan ne yaptığı.. seni seviyorum artık çok kolay söylenen bir şey.. önemli olan olaya ana mana katmak :)(
Değil mi, anlık gelişmede düşündümde demesede olur.. seviyor beni yaww anlıyorum yani
Aman Allah bozzmasin ne güzel.. sev sevildigini bil.. herkesin karşılaştığı hadiseler değil :))
Teşekkür ederim, sendede olacak ben hissediyoeum😅
Alla alla bana öyle bir bilgi gelmedi.. hadi bakalım..:))
Bence arada bir bu cümleyi söylemek ve karşıdaki kişiyi mutlu etmek önemli ama şöyle söyleyeyim bazen cümlelerle değil davranışlarla bunu göstermek önemli
Sizin eş direkt level atlamış romantiklikte, kanatlarım çıkıyordur lafı efsaneymiş 😍😅 Böyle ince espriler, şefkatli hareketler, önemsenme hissi “seni seviyorum”dan bile daha yüksek sesle konuşuyor bence 💫
Bence o cümle şart değil, ama arada duymak da güzel tabii. Sen en çok hangi hareketinde “tamam, bu adam beni gerçekten seviyor” diyorsun? 💕
Cevap
31Cevap
Evet söylenmeli, davranışlar daha önemli ama insan sevildiğini duymak ister
Yalan bile olsa duymak iyi hissettiriyor
Ben hep söylerim içimden gelir
Hem gösterir hem de söylerim. sevdiklerime
Kelime tek başına yeterli olmaz zaten altı doldurulmalı söylenirse mutlu olunur ama davranisla desteklenirse guven oluşur
Bencede dil he rşeyi söyler ama davranışla rele veriri he rşeyi
İşte bu ince ayrıntılarda gizli Sen seviyorsun diye veya görünce aklima sen geldin ince ayrıntı onun gibi:) )
Böyle diyen adam seviyorum demese de olur ki maşaallah size 🧿🧿🧿 41 kere 💐🌷
Söylemeye gerek yok "ilerde arşiv yapar bakarız dedim, arşive gerek yok ben sana bakmak istiyorum dedi" ben inandım 🙃🙃seviyor mudur sence?
Seviyordur tabikii bu adamları el üstünd etutucaz , kaçırmayacağız. Aldık kabul ettik ölene kadar bai tacı🥳🌺
Sevince zaten " illaki " şartı aramaz ki insan , rutin haline gelir , eksik hisseder bence söylemediğin gün
Bencwde öyle
Evet söylenmeli diye düşünüyorum. Ama ben sözcüklere tek başına güvenmem. Destekleyici hareketlerde görmeliyim.
Ama dile pelesenk olur bazen cart curt ikidebir de söylenmezki anşamı kaşmaz
E tabiiside sürekli sürekli söylenmez. Anı yakalamak lazım :))
Bence sürekli söylenmesine gerek yok bir kere seni seviyorum dediyse sevmiyorum diyene kadar seviyordur
Aynen tam benim kafadasın😅🥳
En güzel seni seviyorum aslında ona gösterdiğin davranıştır.
Davranış çok önemli çünkü insanla ryalan çok kolay söyleyebiliyor
Dilin kemiği yok her yöne dönüyor
Ne gezer bana diyecekte hey yavrum hey:)) Ben diyorum ama boş.:((
😅😅
Kim😅
Seviyorum demesin sevgisini hissettirsin daha iyi 😅😅
Bencede öyle bende görmek hissetmek iaterim , kulaklrım sağır olsa ne olur bileyim bir. şekilde😅
Her zaman olmasa da o duygusal ve özel anlarda söylenmeli Tabii ki.
Yani söylenmeli tabide temcit pilavı gibi aluşkanlıktan değil duygu yoğunlığundan
İçinden geliyorsa söylenmeli. Yoksa zoraki söylemenin anlamı yok yerini doldurmaz boş bir cümle olur
Önemi düşüyoe ikidebir söyleyincw
Zamanında söylenen her söz , kelime , cümle anlamından daha değerli hale gelir.
bence insan sevdiğine sevdiğini her firatta soylemeli, gerekirse onu simartmali, degerli oldugunu hissettirmeli ki ki ne kadar özel olduğunu anlasın 🥰
Bu arada esin de cok tatliymis 😆😇
Zorunlu değil ki illa seni seviyorum demek sözle söylemese bile davranışların ilgilerin yanında olduğunu göstermek zaten hissettiriyor sevgiyi yine de insan arada bir duymak elbette
Seviyorum demesede hissettirsin bana ben öylede anlarım bir kral hareket yaparakta
Enteresan soru :) yani birbirini seviyorsa arada bir söyleyebilir gayet normal:) bu, bu kadar sorgulanacak bir şey değil :)
Hissettirilmeyen Sevgi Sevgi değildir
Bencede , okadar söyleki bir anlamı yok davranışta görünmesi lazım
Kesinlikle 🍀 hissetirilen sevgilere gelesin
Bazen davranislar da belli eder
Bencede
Ani süprizler mesela , spontane yemege alip ya da nedebilim haftasonunu burada gecirelim gibi.. misaldi yani seven belli eder ilgisiz sevmeyen biri bunlari yapmazki 14 subata surda nekaldi 😀😀
Tabi demi bir eşyler yapsın yani😅😅
Bir tek kişi söylüyor ondanda eminim
Zaten bir kalpten çok kişi varsa orada bir b.. luk var demektir😅
Her zaman söylenirse anlamı kalmaz. Hissettirmek sözden daha önemlidir.
İllaki söylemelidir ama beden ile, dil yanıltır, beden den duuulmalıdır.
söylenmesine gerek yok hisler yanıltmaz insanı hissediyorsam seviyordur
İnsan hareketleri ile de sevgisini gösterebilir.
Bilmek yetmiyor doğru ama hareketlerden anlamak her dakika söylemekten daha iyi
Her ne kadar emin olsan bile insan ister bence o cümleyi
Davranışlarla da göstermesi lazım ama sözlü olarakta içinden geldiğinde söylenebilir
Söylenmeli ama lafta kalmamalı davranışlarla da bunu kanıtlamak lazım
Bence söylenmelidir seven zaten bunu söylemekten çekinmez
Hayır söylenmesinife sevmem sözlere değil eyleme bakarım
Eşinin yaptığı gibi bazen bazı davranışlar o sözden daha değerlidir.
Söylenmeli. Bilse bile insan duymak ister zaman zaman
Şahsen ben söylemem. Çünkü gerçekten sevenin konuşmasına gerek yok gözler yeter
Emin olunur gerçek sevgiden
E tabi duymak isteriz
O söz sen fark etmesen de çıkıyor ağzından ama sürekli söylemekte samimi gelmiyor ara da bir içten ve samimi söylenenin sevgisi daha gerçektir.
diyen yok
Olur inşallah bir gün
Amaç söyleme de degil hissettirmesinde. Seni seviyorum diyip hissettirmiyorsa sevmiyordur
Söylense fena olmazdı
Şimdiki aşklar daha iyisini görene kadar
Sevdiğime söylerim laps diye
Davranışlar en tesirlidir sözler boş kalır
Söylemeden de gösterilebilir.
Bazen insan duymak istiyor.
Söylense daha hoş olur
Cümlelere değil davranışlara bakarım
İçinden geliyorsa söylenir..
😂😂😂kanatlarin çikiyor he
Ben söylemem hissettirim
Kıskandım :*(.
Söylenmelinama daha çok hissettirilmelide
Arada söylenmeli.
Yani seven belli eder sevdiğini her türlü
İlla gerek yok
soylenmesi daha iyi olur bence sart degil
Söylenmeli bence
çok eminim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?