Beşeri münasebetlerinin ekseri ve dahi aşk ilişkileri hep böyle değil midir?
Ne düşünüyorsunuz?
Beşeri münasebetlerinin ekseri ve dahi aşk ilişkileri hep böyle değil midir?
Ne düşünüyorsunuz?
Eğer aşk hayatından bahsediliyorsa beni sevmeyeni sevmeyi bırakırım diyen kişi hiç aşık olmamıştır. Sevgi karşılıklı olunca güzeldir evet ama o kişi beni sevmiyor diye benimde sevgim bir anda yok olmaz. Yaptıklarından dolayı vazgeçebilirsin çünkü sevgi demek yapılan bütün haksızlığı kabul edip sineye çekmek değildir. İnsanın özsaygısı bazen sevgisinden daha baskın oluyor ve bu yüzden sevdiği halde o kişiyi terk edebiliyor ve zaman geçtikçe önemini kaybetsede gerçek sevgi seni asla terk etmiyor.
Aşk defteri kapalı nasılsa.. Normal ilişkilerde de sevmiyorsa kendileri bilir ne diyeyim 🙃
Teşekkürler🙇
Sevilmiyorsam sevmem. İstenmediğim yere kendimi yamamaya çalışmam.
Seni sevmeyeni sevmeye devam etmek… çok yorucu be johnyx 🙃 Bir noktaya kadar umut edersin, “belki değişir” dersin ama karşılık sıfırsa, sevgi tek taraflı çakılı kalıyorsa ben bırakıp giderim. 🥲
Beşeri ilişkilerde denge bozulunca, taraflardan biri hep veren olunca ilişki zaten içten içe bitmiş oluyor. Sen ne yapıyorsun peki, devam mı ediyorsun yoksa kendini mi seçiyorsun? 💭💔
Cevap
1Cevap
hayır sevmem
Sevmeyeni sevmeyi bırakalı çok oldu , sanırım hastalıklı bir durum
Hayır sevemem beni sevmeyen hiç kimseyi.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?