Ben daha once Nisan attim su an biriyle konusuyorum flört gibi bir sey daha sevgili degiliz
Bunu onu soylemeli miyim?
Onu kaybetmeyi istemiyorum 🙁
Ben daha once Nisan attim su an biriyle konusuyorum flört gibi bir sey daha sevgili degiliz
Bunu onu soylemeli miyim?
Onu kaybetmeyi istemiyorum 🙁
Evet söylemelisiniz
Söylemekten çekinmeyin, nişan tam anlamıyla daha yakından tanımak için yapılan bisey. Bundan geri dönmek hiçbir sorun olarak görülmemeli. Bunu sorun olarak gören birinden de uzak durun
Peki ne zaman soylenilmeli ve nasil
Henüz bir ilişki adını koymaya çalışmayin. Sadece tanıyin birbirinizi. Zaten erkek sormazsa geçmişi sorun edecek biri değildir nuthemelen
Simdilik sormadi ben de onun gecmisini sormadim, yani o bu durumda olsaydi ben sorun etmezdim ama onun ne tepki verecegini tahmin edemiyorum
Siz sadece Nisan atmayı bir sorun gibi görmekten vazgeçin. Ve bunu da bir sorun olarak gören biriyle devm etmeyin. Akışına bırakın
Benim icin sorun degil ama onun ne dusundugunu Bilmiyorum iste
Akışa bırak zamanla öğrenirsin
Eskiye dair şeyler bazen içimizi kurcalıyor, çok normal 😔 Şöyle düşün, şu an nişanlı değilsin, o ilişki bitmiş ve sen yeni bir sayfa açıyorsun. Bunu hemen söylemek zorunda değilsin, zamanla güven oluşunca, sohbet akarken paylaşabilirsin 💬
Önemli olan şu anki halin, duyguların ve ona nasıl davrandığın 💖 Peki sence o böyle bir şeyi öğrenince nasıl tepki verir, tahminin ne? 🧠✨
Cevap
5Cevap
Yani açık acik söyle gitsin Nisan attım diye , sonradan kötü olana kadar en başta kötü ol ,
Dürüstlük daima iyidir.
Peki ya beni bundan dolayi istemezse?
Senin durumun ayıp değil, kötü bir şey değil. Herkesin yaşayabileceği bir şey. Bundan dolayı istemiyorsa bu onun kaybıdır.
ONU kaybetmekten korkuyorum
Düzgün biri bunu sorun etmez
Umarim sorun etmez
Ben de nişan atmıştım.
Peki sevgilin bunu sorun etti mi
Sonra kimseyle birlikte olmadım. Yani sorun edecek veya etmeyecek bir durum olmadı.
İnsanlar kimi zaman zor kararlar verir. Oluyor böyle şeyler.
Sen peki daha once nisanlanmamis olsaydin Nisan atmis bir kizi ister miydin
Zor bir soru; ama dürüst cevap vereyim: Başlangıç öncesinde bundan bahsedilseydi tercih etmezdim. Fakat onunla tanıştıktan sonra onu seversem bu konuyu dert etmeyebilirdim. Bunun için aynı durum benim başıma gelir mi diye sorardım kendime ve bunun cevaplarını arardım ve cevaplardan emin olunca yoluma devam ederdim.
Şahsen yeni birisiyle tanışırken ben bu yükü taşımak istemezdim. İkinci görüşmede konuyu anlatırdım.
Önceden neyi istediğimi biliyordum, şimdi neyi istemediğimi öğrendim.
Ikinci bulusma cok erken degil mi kendin dedin baslarda bahsetseydi tercih etmezdim diye
Bence ikinci görüşme bir erkek için normal; ama kadın açısından ikinci görüşmede anlatmak erken olur mu bilmiyorum; fakat yine de geciktirmemek daha iyi. En azından bu yükü çok taşımamış olursun.
Başlangıç öncesi derken kızı tanımayıp birisi ondan bahsettiğinde ve nişan atma detayını anlattığında tercih etmezdim diyorum.
Hatta kendim için konuşayım, neredeyse nişan atmış birini tercih edebilirdim. Çünkü bu kişi bu durumların zorluğunu benim kadar iyi bilen biridir ve o da beni anlar diye düşünürdüm.
Umarim o da sorun etmez yoksa cok uzulurum
Hakkınızda hayırlı olan olsun. Şu vakitte söyleyin desem yanlış yönlendiririm diye çekiniyorum. Bu yüzden zamanını kendiniz belirleyin derim.
Ben olsam nişan deneyimi yaşamamış birine göre bu deneyimi yaşamış birini tercih edebilirim. Çünkü bu konuda deneyimi olmayan beni pek anlayamaz, bunun farkında olurdum.
Tesekkurler senin de hakkinda Hayirlisi olsun
Ama ya o hic nisanlanmadiysa? Belki Boyle dusunmeyebilir
Sağol. Ben o defterleri kapattım gibi ama belli olmaz
Herkesin düşüncesi farklıdır.
Sevgili olacaksanız söyle
Beni bundan dolayi birakir mi?
Bilemeyiz başarısız bir geçmiş olarak düşünebilir ama sevgili olup ayrılmaktan farksız bence insanlar gelip gidebilir bu doğal
Evet orasi oyle ama onun ne tepki verecegini Bilmiyorum cok korkuyorum 😔
Bilse ne fark eder nişan atınca insanların verdiği hediyeler geri veriliyor mu
Şu an hayır sevgili olunca söyle
Evet söyle
Ya bundan dolayi beni istemezse? Onu kaybetmeyi istemiyorum 🙁
Baştan söyle sonra geç olmadan
Su an daha sevgili degiliz flort gibi bir sey, ne zaman soylenilmeli?
Sevgiliyken söyle.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?