Toksik arkadaşlık ilişkisini bitirip yalnızlık korkusunu nasıl yenebilirim?

ya kızlar şimdi benim iletişimde olduğum bir arkadaşım var ve kesmek istiyorum iletişimi ortamda sürekli kendisini üstte görüyor ve kendini benimle kıyaslıyor onun tarafından sürekli eleştiriye maruz kalıyorum onunda başına gelen şeyler benim başıma da geldiğinde suçlu taraf enerjisel olarak ben yaydığım içinmiş ben oluyorum ama o yaşadığında karşı taraf suçlanıyor genelde ve beni kötü etkileyip farklı farklı ortamlara sokuyor ve genelde ortamdakiler yüzünden benim üzerime geliyor iletişimi kesmem gerektiğini farkındayım ama bir yerde yaşanmışlıklar ve onu çok sevmem durduruyor onunla iletişimde kaldıkça özsaygım yok oluyormuş gibi hissediyorum o beni eleştirerek var oluyor ben de onun ortamında sanki uyum sağladığım için var oluyorum kendi sınırlarımı çizmek istediğimde de suçlanıyorum ondan mı vazgeçemiyorum yoksa onunlayken çok aktif olan hayatımdan mı (çünkü birçok arkadaşımla iletişimi- ki kesme sebebim hepsiyle o hayatımda olduğu için oldu- kimse istemiyordu onu iyi gelmediğini düşündükleri için- kestim yani) ve yalnızlıktan pek hoşlanmıyorum ne yapacağımı bilmiyorum diğer taraftan da iletişimi kestiğim arkadaşlarımı özlüyorum ama onlarla da tamamen uyuşmuyoruz en basitinden eğlenmek için cluba gitmek istemem bile onlara göre yanlış hiçkimsenin yanına ait hissedemiyorum ne yapacağımı bilmiyorum

Toksik arkadaşlık ilişkisini bitirip yalnızlık korkusunu nasıl yenebilirim?
Cevapla