Uzaktan ilişki yaşayanlar, ayrıldıktan sonra vicdan azabı nasıl geçer?

Yaklaşık 1,5 yıldır uzaktan ilişki yaşıyoruz , zamanında çok problem yaşadık beni sürekli kısıtlıyordu gideceğim yerlere izin karışıyordu izin vermiyordu zamanla uzaklaştım sonra da bi tartışma çıktı aramızda konuşmadık birkaç gün ve gelecek görmemeye başladım onunla sonra ayrılmak istediğimi söyledim hayır dedi kabul etmedi iki üç gün sonra artık bitti dedim sonra aradı beni düzelteceğinş söyledi kendini çok ağladı çok üzüldüm ona da ama artık olmayacağımıza eminim biraz iyi hissetsin diye dedim 1 ay zaman ver toparlanayım sonra konuşalım anca öyle ikna oldu, o da bende çok kötü durumdayız ne yapacağım

Uzaktan ilişki yaşayanlar, ayrıldıktan sonra vicdan azabı nasıl geçer?
Cevapla