Gerçekten seviyor musun, yoksa sadece vazgeçmek mi zor geliyor?
Bir ilişkide kalmamıza neden olan şey her zaman sevgi olmayabilir. Bazen sadece harcadığımız emeği çöpe atmaktan korkuyoruz. Psikolojide buna "Batık Maliyet Yanılgısı" deniyor. Tıpkı çok kötü bir filme bilet aldığınızda "Param boşa gitmesin" diye sonuna kadar izleyip vaktinizi de ziyan etmeniz gibi... İlişkide de "Yıllarım boşa gitmesin" diyerek gelecekteki mutluluğunuzu feda ediyor olabilir misiniz?
Sağlıklı bir karar, geçmiş yatırımlardan çok bugünkü ihtiyaçlara bakılarak verilir. Sizce bir ilişkiyi bitirmek mi daha zor, yoksa mutsuz olduğunu bile bile devam etmek mi?

Sizce hangisi daha zor?
Emek verdiğin birinden vazgeçmek
Mutsuzluğa alışıp devam etmek.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer