Yıllarınızı verdiğiniz bir ilişkiyi, artık mutlu değilseniz bir kalemde silebilir misiniz?

Gerçekten seviyor musun, yoksa sadece vazgeçmek mi zor geliyor?

Bir ilişkide kalmamıza neden olan şey her zaman sevgi olmayabilir. Bazen sadece harcadığımız emeği çöpe atmaktan korkuyoruz. Psikolojide buna "Batık Maliyet Yanılgısı" deniyor. Tıpkı çok kötü bir filme bilet aldığınızda "Param boşa gitmesin" diye sonuna kadar izleyip vaktinizi de ziyan etmeniz gibi... İlişkide de "Yıllarım boşa gitmesin" diyerek gelecekteki mutluluğunuzu feda ediyor olabilir misiniz?

Sağlıklı bir karar, geçmiş yatırımlardan çok bugünkü ihtiyaçlara bakılarak verilir. Sizce bir ilişkiyi bitirmek mi daha zor, yoksa mutsuz olduğunu bile bile devam etmek mi?

Yıllarınızı verdiğiniz bir ilişkiyi, artık mutlu değilseniz bir kalemde silebilir misiniz?

Sizce hangisi daha zor?

Emek verdiğin birinden vazgeçmek
Mutsuzluğa alışıp devam etmek.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Yıllarınızı verdiğiniz bir ilişkiyi, artık mutlu değilseniz bir kalemde silebilir misiniz?
Cevapla