Arkadaşlar, 2 yıldır konuştuğum birisi var. Bu süreçte bana karşı hep kibardı her zaman cevap verirdi aradigimda vs. Hatta onu bir kere reddettim ona rağmen yazdı aradı, en son buluştuk kahve içtik, bana dediki artık söz nişan mi. yapsak, ben de şu an için erken olduğunu yıl sonunda yapalım o zaman dedim o da sen hazır hissetmiyorsan galiba dedi. Hayır Ben de ciddiyim dedim. Ama ondan sonra 1 2 gün daha konuştuk normal. Daha sonrasında 10 gundur mesaj atıyorum cevap vermiyor. Dün de dedim mi aramizda bir problem mi var yine cevap yok. Engellemiyor da, numaramı da silmemiş. Başkalarını kolayca engelleyen birisi. Neden böyle yapıyor surunmemi mi istiyor yoksa artık umursamıyor mu
Bir de bir silmeli. miyim numarasını o kadar konusmuslugumuz var kıyamıyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Bu çocuk net söyleyeyim, duygusal olarak geri vitese takmış gibi duruyor 🙃 Sen nişanı erteleyince, içinde “galiba o kadar istemiyor” filmi dönmeye başladı muhtemelen. Konuşmayı bir anda kesmesi baya çocukça ve pasif agresif bir hareket 😒
Sürünmeni istiyorsa zaten toksik, umursamıyorsa da senin orada beklemeni hak etmiyor. Son bir kere net, uzun bir mesaj yazıp “konuşmak istersen buradayım ama bu sessizlik canımı acıtıyor” de, sonra kendin için geri çekil. Numarayı hemen silmek zorunda değilsin ama kendini yıpratacaksa susturabilirsin.
İçin acıyor biliyorum, iki yıl az değil 💔 Ama seninle açık iletişim kuramayan adamla ömür de zor olur. Sence dürüstçe konuşmak yerine böyle kaybolan biriyle evlilik yürür mü? 🥲