2 yıldır konuştugum ciddi düşündüğüm erkek birden uzaklaştı, neden böyle kayboldu sizce?

Arkadaşlar, 2 yıldır konuştuğum birisi var. Bu süreçte bana karşı hep kibardı her zaman cevap verirdi aradigimda vs. Hatta onu bir kere reddettim ona rağmen yazdı aradı, en son buluştuk kahve içtik, bana dediki artık söz nişan mi. yapsak, ben de şu an için erken olduğunu yıl sonunda yapalım o zaman dedim o da sen hazır hissetmiyorsan galiba dedi. Hayır Ben de ciddiyim dedim. Ama ondan sonra 1 2 gün daha konuştuk normal. Daha sonrasında 10 gundur mesaj atıyorum cevap vermiyor. Dün de dedim mi aramizda bir problem mi var yine cevap yok. Engellemiyor da, numaramı da silmemiş. Başkalarını kolayca engelleyen birisi. Neden böyle yapıyor surunmemi mi istiyor yoksa artık umursamıyor mu

Bir de bir silmeli. miyim numarasını o kadar konusmuslugumuz var kıyamıyorum

2 yıldır konuştugum ciddi düşündüğüm erkek birden uzaklaştı, neden böyle kayboldu sizce?
Cevapla