2 yıldır çıktığım adam, bana karşı hala ciddi bir adım atmadığı için ondan ayrılmakla doğru mu yaptım?

Ne ailesiyle tanıştırdı, ne bi ciddi adım atıyor. "Ben ev geçindirmekten korkuyorum, senin de çalışman lazım" diyor. Ben Burger King'te part time çalışıyorum. Yine bi ciddi adım yok. En sonunda bitirme kararı aldım tamamen zaman kaybı.

Sizin böyle sevgiliniz olsa ne yapardınız?
2 yıldır çıktığım adam, bana karşı hala ciddi bir adım atmadığı için ondan ayrılmakla doğru mu yaptım?
Cevapla