10 senelik ilişkim yeni bitti, hemen sevgili yapması acıttı; beraber yara sarıp iyileşmek isteyen var mı?

Evet tam olarak yarabandı. Cünkü birini sevip ona bişeyleri tam anlamında katacagıçı sanmıyorum. 10 senelik ilişkim bitti. Tamam ben bitirdim ama hemen sevgili yapması üzdü. Varsa ilişkısı bitipte acı ceken iyileşmeye ihtiyacı olan beraber iyileşelim

10 senelik ilişkim yeni bitti, hemen sevgili yapması acıttı; beraber yara sarıp iyileşmek isteyen var mı?
Cevapla