Aynı şehirde yaşıyorduk ve çok güzel bi ilişkimiz vardı ailelerimiz de biliyordu ben geleceğimiz için yurt dışına çıktım kendimize bir gelecek kurmak için ancak 1 bucuk senedir burdayım ve evlenmeyi o da ben de şu an bile çok istiyoruz. Ancak o kadar özledim ki onu ayrılığın verdiği acımıydı yoksa onu çok özlediğimi ayrıldıktan sonra daha çok hissetmem mi?
Dünyanın bir ucunda olmama rağmen yine de kalbim gönlüm gözüm onda ondan başkasını görmüyor şu an çok şükür güzel giden bi ilişkimiz var öncesinde de elbette problemler ve sıkıntılar olmuştu herşeyin üstesinden elinden tutarak geldim savaştım ancak anlam veremediğim bir acı var içimde özlemden kaynaklı mı onu iliklerimde bile hissediyorum uyuduğumda dahi özlüyorum aramızda 5 saat fark var ona rağmen yine mutlu kalabilmeyi başarabiliyoruz onunda çok sevdiğini hissediyorum ama çok da korkuyorum ayrıldığımız zaman ki şeyleri tekrar yaşamaktan önceki ilişkilerimden çok farklı ancak çok istiyorum onu işte sizce ne yapmalıyım?
sizce bende ki bu içindeki şey hala acı çekiyor olmam mı yoksa onu kaybetme korkusu mu?
Cevaplarınız için şimdiden çok teşekkür ederim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer