Zamanla birini unutur musunuz yoksa özler misiniz?

Ben zamanla biriyle iletişimi kestikten sonra soğuyorum. Hayatımda yoktu kaç ay dayanmisım bundan sonra da dayanırım diyorum ve hayatımdan komple çıkartıyorum. Hani derler ya erkekler zaman gecince özlemeye başlar. Sizin için nasıl?

Zamanla birini unutur musunuz yoksa özler misiniz?
Cevapla