Mide bulandırıcı bir olay değil de ne? Sevgilinizle yaşadığınız özel anların, aranızda geçen muhabbetlerin bir bakıyorsunuz arkadaş ortamında meze yapıldığını öğreniyorsunuz. Kadın ya da erkek olması fark etmiyor; sonuçta iki kişi arasında kalması gereken şeylerin başkalarına anlatılması durumu ortaya çıkıyor. Kimi bunu çok normal görürken, kimi için bu ciddi bir saygı ve güven problemi olarak değerlendiriliyor.
İğrenç.. 🙄
Sevgilinizle aranızda geçenleri başkalarından duyarsanız tepkiniz ne olurdu?
ben asla ve asla özleimi kimseye paylaşmam ilişki bittiysede geçmiş der genede payşlaşmam kimseyi ilgilendirmez.. birinden duyarsam demekkii yanlış kişiymiş
Ayip bisey namahrem diye bisey var hadi onuda gectim insanin birbirine saygisi olmali bu yoksa adam zaten saygisizin önde gidenidir dogru olanda o düsüncede olan kizlarin kendine saygisi yok demekki benim kendime saygim var okadarda degil