Biri vardı sevgilime arkadaş ayağıyla asılan sonra sevgilimle kavga edince ona mesaj atıp senden hoşlanıyorum aslında diyen ama ne hikmetse 2 hafta önce başka sevdiği vardı kızın Allah Allah acaba ne olmuştu? Karakter dağıtıyorsan biraz onlara vericem disiglsösmf
woow sıkıntı bu kuzu.Arkadaş kişisi ne yapıyor bu durumda oda mı pas veriyor? Ikisinin de canı cehenneme dostum. Gife çok katılaraktan. Bu karakterleri bize sayıyla veriyorlar sanırsam 👊
Hehheheheheheh 😾 Sinir gulusuydu bu. Kafasini kirarim onun, ne demek arkadasimla fingirdesmek ne demek 😾😾😾 ay dusuncesi bile civdivmama neden oldu gozum doner benim.
işleri ele almalı, tarafsız hakem olmalı ve sorunları adil bir şekilde çözmeli, gerçek bir erkek, sevgilin ve arkadaşın arasındaki çatışmaları nasıl yöneteceğini bilmeli
belki mide ağrısından kötü yemek yedin ya da biraz bayatladın bence zamanla geçer
sevgilime de arkadaşıma da daha geri kalanına da derim şöyle fiyakalı ağız dolusu bir küfür ederim bu gün çok isyankarım ikisini de sepetlerim hayatımdan :)
Sevgilim olmadığı için bir sey yapmam. Yoluma bakar giderim. Dünyada kadın mı yok zaten. Biri gider biri gelir. Her sevdiğimiz insan bizim olacak diye bir kural yok. Her zamanki gibi unutacan geçecen.. dünyanın sonu değil zaten. Hayat gene devam eder
kesinlikle orayı terk ederim.. geçen hafta turkcell bayisinde neredeyse kendimi kaybediyordum. son anda kendimi dışarı attım.. içeri girmemek için arkama bile bakmadan gittim yoksa sonu hiç ama hiç iyi bitmez..
Ne oldu kız. Flörtüm, sevgilim falansa tepki koyarım tabii ve bu şiddetli olabilir. Şiddetli derken fiziki değil. Sözlerim kılıçtan daha sivri olabilir aldatma gibi şeyler varsa.
Ne yapabilir ki insan 🤕 benim nişanlım arkadaşımla evlendi fingirdeşmeyi bırak evlendi bir tane de bebe yaptı napicam karaktersizlikleri dedik oturduk yerimize
Elaleme sen ne bakıyorsun? Kim normal ki acaba? Nedeniyle ilgilenmeyen insanlar, ne kadar dengesiz ve manyak olduğunla da ilgilenmesinler. Herkes kendi kapısının önüne nash nashhh
Aşkın olduğu kalbe mantık giremiyor mantığın olmadığı yerde akıl devreye girmiyor kötü karar vermek kararsız kalmaktan iyidir aklın yolu seni doğru tarafa itecektir insan dünyada yalnız kendine güvenmeli kendinden başka kendini daha çok sevecek kimse tok
Beni tanıyan kadın böyle bir şeye cüret edemez. Ola ki böyle bir şey yaptı. Yemin olsun ki o çocuga kafayı gömerim. Ya o beni yerden kaldırmıyacak ya da ben. Kıza vurmam. Tükürürüm çeker giderim.
Ertesi gün karşıma arkadaşımı cekip onun sevdiği insan ile ilgili küçük bir yumuşak karın çalışması yaptım.. kiskançlıktan cinayetler işleniyor herkes denk alsın ayağını!🤪😏
Yav kim kimle fingirdedi belki yanlış anlamissindir kuzu , sitede onlardan çok var biliyorsun. Sevgilisi olana yürüyorlar yahu soru bile açtık bebeğim unuttun mu 😁
Duygusal olarak bir fingirdeşme değilse sorun yok benim için benim sevgilim bana karşı duygusal olarak sonuna kadar sadık olduktan sonra cinsel olarak fingirdeşmesinde sorun olmaz
Zaten nedense öyle insanlar hep değerli olur sizin gözünüzde sanki başka insan kalmadı sevecek değer verene değil de bunlar gibilerine bakarsınız neden