Bazen igi göstermek kendşni frenlemeyi mi gerektiriyor? Sürekli ilginş belli etmek, sor ak merak ermek bunaltır mı?

Bazen igi göstermek kendşni frenlemeyi mi gerektiriyor? Sürekli ilginş belli etmek, sor ak merak ermek bunaltır mı?

İlişkide kendinizi nasıl ifade etmek istiyorsanız öyle ifade edin, kasmadan, şüphe duymadan. Eğer bir sorun olursa (aşırı ce ya çok az) karşı taraf için Size belirtir. Sonuçta dil konuşmak için var, ifade etmek de anlatmak için. Eğer bunu yapamıyor ise bırakın gitsin olmaz o iş
Sevdiğim insanları bıktırana kadar seviyorum. Gülü seviyorlarsa dikenine de katlanacaklar napalım. Bizim de kötü yanımız bu.
Eic için teşekkürler.
Bu görseldeki cümle baya sert ama içinde gerçek payı var biraz 🙃 İlgi kötü değil, hatta ilişkiyi besleyen şey ama doz önemli. Sürekli yazmak, kontrol etmek, her anını bilmek istemek karşı tarafın nefes alanını daraltabiliyor 😅 En güzeli: o da seni arıyor mu, özlüyor mu, merak ediyor mu, buna bakıp dengeyi kurmak 💫 Sence şu an sen fazla mı veriyorsun, yoksa karşındaki az mı alıyor? 💭
Cevap
7Cevap
yerine göre ilgi gösteririm
Doğru insan olunca taktik yapmaya kendini frenlemeye gerek duyulmaz bence olduğun gibi içinden nasıl geliyorsa seven insan rahatsızlık duymaz.
Her şey dozunda iyidir bence ne eksik ne de fazla olmalı ama karşılık görüyor ise o zmn dibine kdr da ilgi ve sevgi vermekten çekinmemelidir
fazla ilgi bunaltır sıradanlaşır bi süreden sonra dozunda ufak ufak
Bazı zamanlar özlemek iyi olur
Bazıları fazla ilgiye gelemiyor
Aynem öyle. Yadırgıyorlar.
Her şeyin fazlası zarar, denge esas
Bunaltmaz ver ilgiyi
Herşeyin bir dozu olmalı, tabi sevginin de.
Kendini frenlemek lazım
bunaltabilir
Bunaltıcı olur
onu bunaltır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar