Yeni tanıştıgı kıza hanım hanımcılık önemli diyen, dışarı cıkmamamdan memnun olan erkek kendi giderse normal mi?

Arkadaşlar yeni tanistik biz. Bir arkadaş tarafından önerildik birbirimize. Yani çocuğun ablası ve benim salonuna manikür yapmaya gittiğim bir hanımefendi, ikisi yakın arkadaş. Kadın arkadasina sormus ben kardeşim için öyle düzgün, evlenebileceği iyi bir kız arıyoruz falan diye Benim manikürcüm da beni önerirmiş işte. Beni tanıdığı için, bildiği için, nasıl biri olduğumu. Bir iki haftadır yazışıyoruz, tanıştık falan. İyi de gidiyor aslında. Tek sorun şu, yani iyi bir çocuğa benziyor. öyle nasılsa ama şeye dikkat ediyor işte böyle gece bir kadının dışarı çıkması istemiyorum hani. Bu tür şeylere dikkat ediyor. Hatta mutlu yani ben çok öyle gece dışarı çıkan bir kız olmadığım için çok iyi diyor. Hani düzgün kız falan ama kendisi geceleri çok dışarı çıkıyor. Mesela bugün yine çıktı. Haberim yoktu ve bana dedi ki Ah dedi biz bir anda gitmeye karar verdik gibisinden. Bu normal mi sizce? Yani kendisi düzgün, evde oturan bir kadın istiyor sürekli. Hani benim kadınım dışarı gitmesin, evlilik, çocuk her şeyi istiyor. Ama kendisine gelince de dışarı gidiyor ama böyle bana çaktırmadan anlatabildim mi? Mesela bu planlanmış bir gündü ama bana anlıkmış gibi söyledi. Ve ben de mesela dışarı gitmeyince falan şey etmeyince süper diyor. Tam düzgün birisin diyor falan. Yanlış anlaşılmasın, dışarı gitmesinden bir sakıncam yok. Ama hani kendisine bu soruyu da sordum. Hani ileride dedim karın dışarı çıkarsa akşam arkadaşlarıyla senin için sorun olur mu? O da yani çok şey etmek istemem karımı dedi. Hani gitme falan demem ama eğer güvenirsem, arkadaşlarını tanırsam falan neden olmasın gibi bir yaptı. Ama hani insan anlıyor, çok taraftar değil. Yani kendi karısına gelince şuraya buraya gitmesini istemeyen birisi. Ama kendisi çatır çatır gidiyor yani.

Yeni tanıştıgı kıza hanım hanımcılık önemli diyen, dışarı cıkmamamdan memnun olan erkek kendi giderse normal mi?
Cevapla