2 gün önce tanıştığım kız başta iyi yazıyordu. Sonradan cevapları kısaldı ve ben yazmayınca yazmıyor. Bu kızdan olur mu?

2 gündür bir kızla konuşuyorum. Kız dün ben yazınca yazıyor ama sadece sorduğum sorulara cevap veriyor soru sormuyor ara sıra soruyor sadece. Bugün ben yazmadan yazacak mı diye merak edip yazmadım. O da bana yazmadı. Yarın yazmalı mıyım? Yoksa onun yazmasını mı beklemeliyim? Ağırdan mı alıyor yoksa ilgisiz midir?

2 gün önce tanıştığım kız başta iyi yazıyordu. Sonradan cevapları kısaldı ve ben yazmayınca yazmıyor. Bu kızdan olur mu?
Cevapla