Flörtüme kışkırtıcı konuştum ama o argo kullandı, bu saygısızlık mı sizce 😕?

flörtüme kışkırtıcı kelimeler söyledikten sonra onun argo kullanması bana saygı göstermediği anlamına mı gelir biraz saftirik bir ifadeyle söylediğini düşünüyorum ve bana karşı saygısı yok mu içim içimi yiyo

Flörtüme kışkırtıcı konuştum ama o argo kullandı, bu saygısızlık mı sizce 😕?
Cevapla