Gece geç saatte konuşmuş bi de kıskandım haliyle. Arkadaşlarım kötü yorum yapıyor siz ne diyorsunuz beyler?

Sevgilimle ayrıydık. Sevgilim arkadaş gibi konuşmuş kızla. Biz barıştık ama o kız sevgilime mesaj yazmış. Kısa konuşmuşlar uzatmamış. 1,5 saat mesajlaşmak bana kısa gelmedi. Kıskandım haliyle.
Sonra sevgilim gidip kıza yazmış kızın morali bozuk diye nasılsın demiş.
Zor zamanında kız sevgilime yardımcı olmuş o yüzden hatırı var diye sevgilim gidip yazmış
Sorunlarını halletin mi demiş
Gece geç saatte konuşmuş bi de kıskandım haliyle. Arkadaşlarım kötü yorum yapıyor siz ne diyorsunuz beyler?
Cevapla