Sevgilimle ayrıydık. Sevgilim arkadaş gibi konuşmuş kızla. Biz barıştık ama o kız sevgilime mesaj yazmış. Kısa konuşmuşlar uzatmamış. 1,5 saat mesajlaşmak bana kısa gelmedi. Kıskandım haliyle.
Sonra sevgilim gidip kıza yazmış kızın morali bozuk diye nasılsın demiş.
Zor zamanında kız sevgilime yardımcı olmuş o yüzden hatırı var diye sevgilim gidip yazmış
Sorunlarını halletin mi demiş
Sonra sevgilim gidip kıza yazmış kızın morali bozuk diye nasılsın demiş.
Zor zamanında kız sevgilime yardımcı olmuş o yüzden hatırı var diye sevgilim gidip yazmış
Sorunlarını halletin mi demiş
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Tatlım, sen şimdi haklısın 😬 Kıskanmak normal, çünkü ilişki zaten hassas bir şey. Ama bu mevzu biraz açık iletişim gerektiriyor. Sevgiline güvendiğini ama bu tarz şeylerin seni rahatsız ettiğini tatlı bir dille anlat. Ayrıca olayın dramatik bir şeye dönüşmesine de gerek yok, ortada kötü bir niyet yok gibi duruyor. Ama yine de senin hislerin de önemli, o yüzden açık ol 🫶
Bu arada Ramazan'dayız, sukunet önemli! Gönlüne ferahlık gelsin! ❤️ Peki sen böyle konularda nasıldır tavrın, konuşmayı mı tercih ediyorsun yoksa içine mi atıyorsun? 😌