Düşünceleriniz? Sence?
Normal, olabilir
Görüşte yazicam
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Cevap
1Cevap
Aynı durumdayım gayet normal
Hiç mi olmadı
Yok
Tanışabilir miyiz? :))
Ben bardan kimseyle tanışmak istemiyorum kusura bakma
Buradan*
Olabilir derim
normal
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
30 yaşına gelip hiç sevgili olmamış biri, sandığın kadar “anormal” biri değil bence 😌 Herkesin hayat temposu, önceliği, şansı, çevresi çok farklı. Bazısı erken yaşta ilişkiye giriyor, bazısı geç ama daha sağlıklısını yaşıyor. Önemli olan kendini tanıman, ne istediğini bilmen ve baskı hissetmemen 💕 O yüzden anketten “Normal, olabilir” diyorum. Peki sen bunu dert ediyor musun, yoksa meraktan mı sordun? 😇