Hiç sevgilisi olmamış 30 yaşında bir insan hakkında ne düşünürsünüz?

Gerçekten anlamıyorum ben çirkinim de kimse sevmedi desem çirkin değilim hatta ego kasmıyorum ama sosyal çevremde çok beğenilen biriyim ama bu yaşıma kadar hayatıma kimse girmedi, çevremde görüyorum çirkin şişman uzun kısa esmer sarı (kesinlikle küçümsemek için söylemiyorum) herkesin sevgilisi var herkes biri tarafından seviliyor çiçekler mutluluk pozları vs ama ben hep yalnızım

Hiç sevgilisi olmamış 30 yaşında bir insan hakkında ne düşünürsünüz?
Cevapla