Eski sevgilim hayatımın en kötü insanı ama hâlâ çok seviyorum, mesajına cevap versem mi yoksa tamamen silip devam mı etsem?

Döndü derken sadece mesaj attı. Hayatımda tanıyabileceğim en kötü insan ama onu çok seviyorum hep o yanımda olsun istedim sizce tam toparlanmışken cevap vermemek en iyisi mi? Yoksa insan bir kere sevebilir diyip barışmak mı?

Eski sevgilim hayatımın en kötü insanı ama hâlâ çok seviyorum, mesajına cevap versem mi yoksa tamamen silip devam mı etsem?
Cevapla