Eski bir dost bana mesaj attı, hatta eski aşık olduğum insan. İnsan hala buruk hissediyor sebepsizce beni anlayan olur mu?

Şuanda çok güzel bir ilişkim var fakat bu kişiyle imkansız bir ilişki yaşadık zamanında. Gerçekten nerden baksanız zaten olamazdik. Normalde yazmaz ama ciddi bir durum olmuş. Bende istemsiz cevap verdim. İki senedir de hiç haber almamıştım. Ölümden dönmüş. Aramızda bir hatır var. En zor anlarımda hep yanımdaydı. şu an mutluyum ama hayatın bize yaptığı haksızlığı bir türlü silemedim içimden. Yinede herşeye rağmen çok şükür ki şu an çok mutluyum ve iyiyim. İçimi dökmek istedim. Var mı sizin de böyle birisi

Eski bir dost bana mesaj attı, hatta eski aşık olduğum insan. İnsan hala buruk hissediyor sebepsizce beni anlayan olur mu?
Cevapla