Birçok insanla flört ettim ama hiçbiriyle sevgili olamadım hepsi korkaktı ya da amaçları kullanıp atmaktı. 2 günlük bir flörtüm var, direk açıldı, çok yeni tanıştık ama ben seni ciddi şekilde tanımak istiyorum, çok beğeniyorum, düşüncelerin, hayata bakış açın vs her şeyin çok hoşuma gidiyor, değer veriyorum ve seni kaybetmek istemiyorum diyor. Artık rol mu yapıyor ciddi mi bilmiyorum ama ilk kez değer veren, ne istediğinden adı kadar emin olan biriyle tanıştım. Biraz aceleci ama ciddi olduğumu bil istiyorum diyor, ne desem sen ne istersen öyle olsun diyor. Bir şey rica etse, karşı çıksam özür dileyip tamam senin dediğin olsun diyor. Ben bu adama nikahı basacağım, ayrıca tipim de değildi aslında ama prenses gibi hissettiriyor. Mesafe de var ama ona bıraksam her şeyi halleder eminim. Sizce bir şans vereyim mi? Biraz zaman geçince, sevgili olmalı mıyım?
Mesela bugün çocuğa müsait misin dedim, aramak istiyordum bunu ona söylemeden anladı ve kendiliğinden aradı, o an şok oldum çünkü ben hiç böyle bir muamele görmedim (maşallah demeden geçmeyin lütfen).
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer