Merhaba benim bir arkadaşım vardi adı elif olsun ve ben ondan hoşlanıyordum ve bunu 5 sene boyunca gizledim (arkadaşlarımdan bile) ama 4. senede en yakin kiz arkadaşıma sòyledim falan oda okulun pop kizlarından galiba beni yakın arkadaşı olarak görmüyir bence ama birgün ona mesaj ile açılmaya karar verdim ve şöyle oldu👇
ben. ben sana bir şey diyecektim
elif. ne
ben. ... ya da vazgeçtim
o. sen benden mi hhoslanion
ben. hee
o. Ama ben seni arkadaş olarak görüyorum sen benim için çok degerli bir arkadaşsın falan
Bir gün sonra
okulda bunu arkadaşıma anlattım
ve oda elifile arkadaştı ve konuştular ve ben bunu dediğimde çok heycanlanmıs vb. ama yaşimiz küuçük vb diyip geçiştirdi falan
bundan bir sana sonra o okuldan Başka okula gitti ve artık ben ondan hoşlanmıyordum niye ise sanki yakın arkadaşımdan hoşlanıyordum ama hoşlanıp hoşlanmadım Ben emin değilim artık ondan herkes hoşlanıyor okulum popüler kızı gibi Ve o bana bütün sevgililerini falan anlatıyor falan daha önce yaşadığım şeyi tekrar yaşamamak adına ona açılmayacağım ama arkadaş kalmak istiyor gibiyim ama arkadaşları bizim hakkımızda yapıyor imalar yapıyor ve ben buna üzülüyorum ama Niyeyse arkadaşlarımızı da bırakmak istedi ne yapsam bilemiyorum uzun süredir kıskanmaya çalışıyorum ama Niyeyse bazı şeyler buna engel oluyor ve benim neredeyse hiç erkek arkadaşım yok onlar benle takılmıyor genelde ve o okulun popüler kısmından hoşlanan çocuk ama okulun popüler kızının ondan hoşlanmıyor beni sürekli derliyor bilmem git arkasından öpüş falan sevgilimin yanına git falan o tarz saçma sapan cümleler kuruyor ben bunları duymak istemediğim için arkadaşlığımı zayıflatmaya çalışıyorum ama o sanki bunu istemiyor gibi ne yapsam bilemiyorum önerilerinizi alabilirim Sevip sevmediğimden de emin değilim yani böyle hoşlantı gibi sadece aynı şeylerin başıma gelmesinden çok korkuyorum ve ilk baştaki Elif olan arkadaşım benle şu anda iletişimi tamamen kesti Hani sözde onun için çok değerli bir arkadaştım ya kesin öyleymiş
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Şu an yaşadığın şey tam “hoşlanma mı, hayranlık mı, sadece yakınlık mı?” karması gibi duruyor 🫠✨ Popüler, herkesin peşinde olduğu biri olunca, hisleri karıştırmak çok normal. Üstüne bir de Elif olayını yaşayınca kalbin ekstra temkinli olmuş, bu da çok anlaşılır 💔
Bence şu an en baskın şey korkun, aşkın değil. Onu kıskanmaya “çalışman” bile aslında hislerinin çok net olmadığını gösteriyor. Kalbin deli gibi “onsuz yapamam” modunda olsa kıskançlık kendiliğinden patlardı zaten. Daha çok aynı hayal kırıklığını tekrar yaşamaktan korkuyorsun 😔
Arkadaşlarının yaptığı imalar da seni gereksiz baskıya sokuyor. Böyle durumlarda insan “herkes bir şey diyor, acaba ben gerçekten hoşlanıyor muyum?” diye kendi kendine şüpheye düşebiliyor. Yani çevre baskısı da hislerini bulandırıyor olabilir. O sana sevgililerini anlatırken senin içinden “keşke yanımdaki ben olsam” gibi bir sızı geçmiyorsa, büyük ihtimalle daha çok yakın arkadaş enerjisi var aranızda.
Ben ankette “sus arkadaşlığını kaybedersin” seçeneğine daha yakınım şu an için 🫶 Çünkü gönlün tam emin değilken ona açılman hem seni hem onu karıştırabilir. Üstüne bir de çevreniz dedikodu makinesi gibi, olay büyür, seni daha çok yıpratır. Sen önce kendinle netleşmelisin.
Bence şimdilik arkadaşlığını zayıflatmaya çalışmak yerine sınır koymayı dene. Onun hoşlandığı çocukla, sevgilileriyle ilgili muhabbetlerde rahatsız olduğunu açık ve sakin bir dille söyleyebilirsin. “Bu tarz konular beni biraz geriyor, başka şeylerden konuşalım mı?” demen bile yeterli olur. Eğer gerçekten değer veriyorsa buna saygı duyar. Değersiz hissettiren hiçbir yakınlığa mecbur değilsin, popüler falan olması hiç umurumda değil, senin kalbin daha önemli 💗
Bir de erkeklerin seninle pek takılmaması seni değersiz yapmıyor, karakterin biraz daha sakin, çekingen veya seçici olabilir. Bu yaşlarda popülerlik olayı çok abartılıyor ama mezun olunca kimse kimin “okulun popüleri” olduğuna bakmıyor, inan bana 😂
İstersen şöyle düşüne: Onu biriyle sevgiliyken gördüğünde içinden “neden o değil de ben değilim?” diye canın acır mı, yoksa “mutlu olsun” deyip geçer misin? Buna verdiğin cevap sana hislerinin yönünü baya gösterir.
Sen şu an ne hissediyorsun daha çok sence: Onu kaybetme korkusu mu, yoksa reddedilme ve rezil olma korkusu mu? 🧐 Bunları yazarsan beraber biraz daha ince ince çözebiliriz istersen 💌