Hoşlandığım kız beni yakın arkadaşı olarak görüyor sizce ne yapmalıyım?

Yedi ay önce her yaz akşamı gittiğim parka gittim ve onu orada ilk defa gördüm. Bir hafta boyunca öylece birbirimize bakıyorduk ve ben dayanamadım kızla tanışma kararı aldım. Normalde hiç çekinmem ama ilk defa bir kızın yanına gidemedim sanki böyle biri ben ona doğru yaklaştığım zaman itiyordu beni her seferinde ondan uzaklaşıyorum taki yedinci denemeye kadar. Kızın yanına gittim ve açık bir şekilde konuştum ona karşı bir şey hissetiğimi ve onunda izini olur ise tanımak istediğimi söyledim oda olur bende senin ile tanışmak isterim dedi ve arkadaşlığımız başladı. Bir ay kadar bana bir şey demedi ben ilk defa bir kızın yanında böyle garip hissediyordum hata kendime çeki düzen verdim kirli çevremden temiz bir çevre edindim o farkında değil ama beni baya değiştirdi. Haftalarca sabahlara kadar konuştuk daha doğrusu konuşmaya çalıştık yüz yüze sürekli birbirimize bakıyorduk konu açamıyorduk birbirimizden çekindik. O tanıdığım kadarı ile birşeylerin adını koyamıyor ve bende artık biz neyiz demek yerine elini tutmak istedim artık ona sarılmak kokusunu içime istiyordum ama onun fikirleri öyle değilmiş. Benden bir şey hissetmediğini söyledi. Benle güzel vakit geçirdiğini ve arkadaş kalmam istediğini söyledi bende onu kaybetmemek için kabul etim. Belki ilerde fikirleri değişir diye bi umut besledim ve uzun lafın kısası yedi aydır arkadaşız o şu anda beni en yakın arkadaşların arasında görüyor arada bazı konularda fikrimi alıyor. Ben ona hoşlandığımı bir daha söylemedim ama beli de etim. Ona olan hislerim hiç azalmadı aksine tanıdıkça dahada fazla artı. Ben onun yakın arkadaşı olmaktan nefret ediyorum ve ondan vazgeçemiyorum ne yapmalıyım?
Hoşlandığım kız beni yakın arkadaşı olarak görüyor sizce ne yapmalıyım?
Cevapla