Birini sevmek için kendinizi zorlar mısınız?

Bundan iki ay önce biriyle tanışmıştım, sosyal medyada tanışmıştık, buluşmaya gittiğim de asla sosyal medyada gördüğüm gibi değildi. Yinede bana ilgi alaka gösterince biraz tanımak sevmek için kendime zaman verdim.. tam sevmeye başlamışken birkaç hareketinden soğumaya başladım bir daha konuşasim gelmedi... geçen günlerde ileriye dönük tanışmak istemediğimi söyledim fakat biraz daha zaman istedi, ben çok düşündüm bugün artık görüşmek istemediğimi söyledim ve bitirdim... sevmeyince yürekten gelmeyince gerçekten olmuyor zorlayamiyor insan kendini 😔siz birini sevmek için kendinizi zorladıniz mi hiç?
Birini sevmek için kendinizi zorlar mısınız?
Cevapla