Plan yaparken sevgiliye danışmak zorunlu mu, yoksa sadece haber vermek yeterli mi?

Kimi insanlar sevgiliyle ilgili her planın birlikte konuşulması gerektiğini düşünürken, kimileri sadece haber vermenin yeterli olduğunu savunuyor. Özellikle arkadaşlarla yapılan planlarda bu durum daha da tartışmalı hale geliyor. Bir taraf bunu saygı ve öncelik meselesi olarak görürken, diğer taraf bireysel alanın korunması gerektiğini düşünüyor. Sizce ilişkide denge nerede olmalı?
Plan yaparken sevgiliye danışmak zorunlu mu, yoksa sadece haber vermek yeterli mi?
Plan yaparken sevgiliye danışmak zorunlu mu, yoksa sadece haber vermek yeterli mi?
Cevapla