Eşimle zıt karakterdeyiz, evde oturmak istiyor ben gezmek istiyorum; bu ilişki nereye gider sizce?

Eşim ve ben çok zıt karakterlerdeyiz; o sakin, rutini seven, pek sosyal olmayan, arkadaş aramayan bir insan ben ise tam zıttı. heyecanı, gezmeyi, yeni insanlar tanımayı aktif olmayı, kendimi geliştirmeyi çok seven bir insanım. biraz borcumuzda var bazen bir etkinlik yapacağımız zaman bunu söylüyor evde oturalım diyor ama evde de yapabileceğimiz ya da para harcamadan dışarda yapabileceğimiz bir aktivite düşünmüyor. bazen çok bunalıyorum bu zıtlık içinde. saygı duyuyorum böyle bir karakteri var ama bazen acaba gerçekten uyumlu muyuz diye de düşünmeden edemiyorum

Eşimle zıt karakterdeyiz, evde oturmak istiyor ben gezmek istiyorum; bu ilişki nereye gider sizce?
Cevapla