Eşim benimle hiç bir plan yapmıyor evden çıkmıyoruz sayılır amaç?

Eşimle 10 senelik evliyiz 2 çocuğumuz var. Evlendiğimizden beri hep evdeyiz tatil kafe hiç bir şey yok. Hepsi zoraki ve sayılıdır. Evde oturup TV izlemekten başka hiçbir şey istemiyor sohbette yok sayılır ve ailecek evdeysek bundan çok mutlu oluyor. Ekonomik durum iyi memuruz 2mizde. O kendi dünyasında her şey sorunsuz mükemmel düşünüyor sorsanız beni çok seviyor ama paylaşım hiç yok birlikte yapılan hiçbir şey yok sayılır. Bu durum hakkında sizin düşünceleriniz nedir? Kaç kere konuştum kavga da ettim düzelmiyor.

Eşim benimle hiç bir plan yapmıyor evden çıkmıyoruz sayılır amaç?
Cevapla