Pamuk eller sorumu beğenir mi acep 🤭 Sence eski sevgilin seni kaybettiği için üzülüyor mudur, yoksa rahatlamış mıdır? 😅
Ex'im kendine gelmiş. Arayıp tekrar depresyona sokma işi çık aklımdan öfff 😅

Pamuk eller sorumu beğenir mi acep 🤭 Sence eski sevgilin seni kaybettiği için üzülüyor mudur, yoksa rahatlamış mıdır? 😅
Ex'im kendine gelmiş. Arayıp tekrar depresyona sokma işi çık aklımdan öfff 😅

Gerçekten beni sevdiğini hissettiğim insandı kendi. Üzerime titrerdi birgün üzmedi beni. Asla gözüm arkada değildi. Tek yalanını yakalamadım onun. Ben ona hakkimı helal ediyorum eminim oda bana ediyordur.
Saygı korunmuş, ne güzel. 🌸
Peki bu kadar iyi birisiyle ne oldu da ayrıldınız tabi eğer bunu söylemek isterseniz..
İç çekiyorlar genelde nasıl kayıp ettim diye. Dün bir tanesi daha geldi gizem yaptı beni tanıdın mı diye sonra gitti kafayı yemiş bunlar :D özledim diyor bir de :D sdljakldjlkjd
Bu foto tam “arkamda yangın var ama kaşığımı düşürmem” vibe’ı 😎🔥 Bence ex’in seni hatırlayınca hem gülüyordur hem de hafif midesi yanıyordur, ikisi karışık yani 😂 Çünkü dramalı ilişki izi bırakır.
Bu arada arayıp depresyona sokma fikrin… tehlikeli hoşuma gitti 🙃 Peki içten içe onun pişman olmasını mı istiyorsun, yoksa sen de aslında rahatladın mı biraz? 💭💕
Midesinin yanması hazımsızlıktandır, normal. Kafam rahat. Sadece arada aklına gelip ben neyi kaybettim diye düşünmesi yeterli. Pişmanlık onun karakterine, rahatlamak benim keyfime kaldı. 💅🏼☕
Ayyy cümleye bak “pişmanlık onun karakterine rahatlamak benim keyfime” 🔥✨ Sen tam latte yudumlayıp film izleyen villalı kötü ex’sin 😂💅🏻
Herkese hak ettiği gibi muamele cicim 💅🏼😜
Cevap
9Cevap
Kahroluyodur kesin...😀
Çöllere düşmüş dediler sjsjs
Bende duydum mecnuna dönmüş. Sjsjsjs
Kahve
Kahve içelim sjsjs
Keyif kahvesi şart tabi ki. Sjsjsj
Oh mis ☕😌
Eski sevgilim yok olsa da umurumda değil.
İçi sıkışıyordur ama kadınlarla konuşmayı da ihmal etmez pzvg. Acırsam cidden namerdim
Acımak yok sjsj
İçi sıkışıyordur jdmdm
Beter olsun mu sjsj
Olsun jdmdm
Kalbi sıkışıyordur djdkk
Omen tonrim bir kalbi mi varmış sjsj
O beni unutmuştur bile hattaga ayrıldıktan sonra bile konuştuğumuzda hatalarımı bile yüzüme vururdu
Eski sevgilim yok ama eski reddettiklerim beni gördükçe genelde pişmanlık hissediyor.
@DijitalŞizofren wayy
Önceden üzülüyordur da şimdi belki başkasını bile bulmuş olabilir 😂
Kesin sövüyodur 😀Halbuki bi suçum da yok yani
Bilemeyiz belki kurtuldum diye seviniyordum muamma :))
Exim başkaları altında aklına bile gelmiyoruzdr rahatol 🥀💔😮💨
Üzülsün sürünsün eşek 😲
Sürünsün sjsj
No ex sevgili burada 😅
Virgülü burada neye koysam sjs
Bilmem 🤷♀️ ama ex soruları çıktıkça “tüh be, bir ex’im bile yok dedirtmiyor değil 😅
Virgülü "ex" den sonra bırakıyorum öyleyse 😅
Ahahahaha ex’im yok anlamında söylemiştim sjsjsj ilk sevgilimle evlendim 😅 eşim var
Bir virgül nelere kadir sjsjs mutluluklar 🫶🏼
Teşekkürler 🤗🤍🌸
Gülümsüyor olsa dönerdi herhalde sdjsjd
Gülümsemiş demek ki sjsjs
Gülümsememiş işte sjjdjs
😅
Hiç bişey hissediceğini sanmıyorum
Kalpsizler
İçi yanıyordur aklına gelirsem eğer yansın zaten adam olsaydı adı ex olmazdı :)
Bilmiyorum ama ikiside değildir.
Sormam lazım hahaahh 😂
Pişman oluyordur. 😄
Her ikiside oluyordur😂
Hiç x iiii olmayan ben 😬😬
Ne hali varsa görsün ya çokta umrumda değil
Ürperiyordur bence.
Sevgilim olmadı hiç
Hiçbir fikrim yok dccvv
ağlıyordur muhtemelen
Sövüyordur :D
Sjsj
Sövüyolardır lajdlka
Hak ediyorsun demek sjsjs
Geçmiş olsun lkjs
Olmadı hiç rahatım
Mis 😌🤌🏼
Gülümsüyordur bence
Peki sen
Hiçbir şey değişmiyor yüz ifademde
Poker face kkjs
Wednesday Girl xjsk
Ex yok kimseyi üzdüğümü düşünmüyorum
Öyle biri yok.
onu görücez tahminim içi sıkışması
Gülümsüyordur bence
Ex'im yok
Bende merak ediyorum
Ne sövüyodur hee
Hayır çünkü çünküsü
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?