
19 Ocak 2026 Pazartesi 23.03
Kaybetmeyi göze almak
Sevmek
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

19 Ocak 2026 Pazartesi 23.03
Bazen insan ölümüne sever ama karsı taraf sürekli ya yaşa ya fiziğe ya da ailesini bahane eder bu ne demekki hani derler ya ölmek mi savasmakmı bu hale geldik maalesef ki bir kızın yaş erkekten kücükse yinede ölümüne seviyorsa işte o kız gibi kızdır ama bunu anlayacak erkek yok maalesef ki aşk ne mesafe ne aile nerde başka bir şey engel tanımaz aşk cünkü allah kız arkadaslarımada erkek arkadaslarda hayırlı insanlara karsılastırsın Rabbim 🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲
Sevdikten sonra kaybetmek kadar acısı yok...
Kesinlikle katılıyorum sana
Eic için teşekkürler
Rica ederim efendim
Sevmeyi dilerdim lakin olmuyor be..
Kaybetmeyi göze almak daha riskli fakat geriye baktığımda açık bir kapı bırakmamak adına kaybetmeyi bile göze alırdım sevseydim şayet eheheh
Rica ederim
Bu soruyu soruş şekline bakınca kalbin biraz dolu gibi hissediyorum 💔 Sevmek bence daha riskli ama kaybetmeyi göze almak daha çok acıtır… Çünkü orada hem seviyorsun hem de “giderse” ihtimaliyle yaşıyorsun 😔 Ben ankette kaybetmeyi göze almak derdim. Sen şu an hangisini yaşıyorsun, sevdiğin biri mi var aklında? 🥺💭
Kaybetmek bence de çok kötü
Kaybetmek gerçekten insanın içini oyuyor ya 😔 Hele içinde hâlâ sevgi varken daha da yakıyor 💔
Cevap
8Cevap
İkisi de riskli bilemedim şimdi
fark etmez bana
Sevildiğini bilmemek daha kötü gadası
Sevmek daha riskli. Kaybedeceğimiz zaten belli 🤣
soru kendi içinde çelişkili. "bence" sevmek elbette riskli. kaybetmeyi göz önünde bulundurmazsanız da sevemezsiniz.
Sevmekten de korkmam kaybetmekten de
Jasmine hoş geldin 😂
kaybetmeyi göze almak
Göze alır mısın
almam
Kaybetmek kötü ya
Kaybedeceğini bile bile sevmek
Sevmek bile zor artık
Sevmek
Neden
kaybetmek
Kesinlikle katılıyorum
Sevgi yok her sey * popo
Kaybetmek
Kaybetmek
Kaybetmek daha çok acıtır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?