Mahrum kalmak daha zor çünkü sevmediğine bir şekilde katlanırsın tabii ki bu duyguyu çekmedim bilmiyorum ama bir insan bir insanı sevmiyorsa zamanda bu sevgi yani daha doğrusu olmayan sevgi karşı tarafın yüzüne vurdukça artık sıkılır ama bir insan bir insanı seviyorsa ve ondan bir şekilde uzak durmak zorundaysa bu gerçekten yaralayıcı çok aşırı yaralıyor böyle var ya kelimelerle tarif edilmiyor özlüyorsun dokunmak istiyorsun bir şeyler baş arıyorsun mesela mutlu oluyorsun onu da paylaşmak istiyorsun diyorsun ki hani beni motive eden şeylerden birisi benim ona haber vermem lazım söylemem lazım diyorsun ama yazamıyorsun konuşamıyorsun arayamıyorsun üzülüyorsun kötü şeyler oluyor arayıp onunla konuşmak istiyorsun ama yok yani kısacası yok yok yok o yüzden sevdiğin insandan uzak durmak kötü bir şey ya ölümden sonra bence en kötü şey sevdiğin insanı bırakmak zorunda kalmak
Sevmediğim birine mahkum olmak istemezdim. Birini seversin, herşeyden çok seversin belki ama kavuşamazsın. Acı çekersin, hayatın boyunca acısı olur içinde. Ama bi şekilde alışırsın. Sevmediğin biri ile bir ömür geçirmek öyle değil ama. Her günü cehennem gibi yaşamak insana eziyet olurdu.
Sevmediğin kişiye mahkum olmak tabiki de. Onunla geçirdiğini her an senin nefesinden nefes, ömründen Onur götürür. Kurtulamaz bir halde kaldıysan ellerinde, vay haline🙃 sevdiğin kişiden de mahrum kalmak çok kötü. Yine de ben mahkum olmayı seçiyorum.
Sevmediğin birine mahkum olmak çok daha zor benim açımdan... Diğer türlü acı çekersin ama bir gün bitecek bir acı bu. İnsan hayatında neleri atlatıyor, kayıplar veriyor ve onlara dahi alışabiliyor fakat sevmediğin birine mahkum olmak başlı başına işkence gibi bir şey, diğerinin aksine zamanla daha da çekilmez bir hale dönüşür bu...
Tabiki sevdiğinden mahrum kalmak. Yani onsuzluk. Yediğiniz yemek değil, içtiğiniz su su degil. Onsuz ben nefes bile alamıyorum. Kalbim atmıyor. Hayattan soğudum. Ama o yanımda olunca da Dünya'nın en mutlu erkeği oluyorum. O benim herşeyim. Şükürler olsun yanımda. Bu hayattan başka hiçbir şey istemem. Bana isterlerse 1000000 trilyon versinler, ben yine aşkımı hiçbir şeye değişmem. Onu canımdan çok seviyorum. I love you my wife. 😍🙈🧿😍🙈🧿😍🙈🧿
Çok zor bir seçim. İkisi de düşündüğüm zaman yıpratıcı geliyor. Ama sevmediğin birine mahkum olmak daha yaralayıcı olurdu sanırım. Diğer türlü sevdiğin belli, acın ortada, acıyı yaşama özgürlüğün senin elinde... Sevmediğin kişide kalmak zorunda olmak insanı zamanla tüketen bir şey olurdu muhtemelen. Belki bir çıkış yolu vardır ama o noktaya gelene kadar neler kaybedilir bilinmez.
Sevmediğini mahkum olmak. Güzel soru he. Yazarken düşündüm de sevdiğinden mahrum kalma sebebin dış etkenler ise böyle kör talihin anasını derim ama ondan kaynaklı ise de neden böyle oldu derim ve onunla ihtimali olan güzel hayaller kurarım.
Sevmediğine mahkum olmak. Harbiden yine iyi soru he.
Öyle tanışmak değil ya , zaten yurt dışında çalışıyorum sohbet etmek istiyorum. Kaç tane soruna denk geldim bir tane beni iten bir cümlene rastlamadım , sen neden daha hayırlı olacaktır dedin ki
Sevdiğinden mahrum kalmak diye bişey yok bence efendim.. Eğer sevdiğim kişi beni sevmiyorsa sürekli başkalarıylaysa kendimi onu seviyorum diye mahrum edemem.. O yüzden.. Sevmediğine mahkum olmak daha zor efendim..
Benim gözler gitmiş iş yorgunluğundan soruyu ikinciye okuyunca anladım sevdiğine mahkum kalmak okumuşum ben sevmediğine olacakmış 🤦♂️😅 Tabii ki sevmediğine mahkum kalmak azap çeker gibi gelir insana 😃
İkisi de berbat bir durum. Sevdiğim olmadan yaşayabilirim, her ne kadar zor da olsa bunu başarırım ama sevmediğim birine mahkum olmak. Çok kötü ya. Fazla derin sormuşsun, soruyu hissettim resmen. Güzel soru 👍
Soyle anasayfayı kolaçan et hak verırsın bana. Benden daha kıdemlısın sonuçta. Pasta mı , çekırdek mı? Nasılım , at Burcu ıle sıgır Burcu anlasabılır mı gıbı sorular var genel olarak 😂
Sevmediğine mahkum olmak daha zor, neden? Çünkü hem sevmediğin biriyle birliktesin hemde aynı anda sevdiğinden mahrumsun olmaz öyle yaşanmaz, sevmediğinden mahrum kal acını yaşa yat uyu en azından başka sıkıntı yok 🤷
Hayatn boyunca sevdigine mahrum kalabilirsin Ama hayatn boyunca birine mahkum. kalmak zorunda degilsin Bu yüzden ben oyumu sevdiğinden mahrum. kalmaktan yna kullanıyorm
her ikisi de çok zor efendim ama benim seçimim sevdiğimden mahrum kalmak olsun eğer ben sevdiğim kişiye kavuşamıyorsam daha fazlasını yapmalıyım kavuşmak için çünkü aşk herşeyden üstündür
Sevdiğinden mahrum olmak süründürür. Sevmediğine mahkûm olmak ise için için öldürür insanı. Sevmediğin insanla mecburiyetten beraber olmak ölümden farksız.
Mahkum olan kişi her an özgürlüğüne kavuşabilir ama bir şeyden mahrum kalan kişi ona ihtiyaç duysada elde edemeyebilir burada zor olan tabikide mahrum kalmak
Göz görmeyince gönül katlanırmış. Sevdiğimden mahrum kalmak biraz olsun katlanılabilir şey ancak sevmediğim birine mahkum olmak iki gün bile katlanabileceğim bir şey değil.
Gurbete gidersin hayat şartları el vermez sevdiğinden mahrum olur özlersin. Sevmediğin biriyle birlikte olursan önce kendinden sonra hayattan nefret edersin.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Bilmiyom knks. Benim için çok derin bi soru. Dusunemiycem Şu an
Kızların kısa boylu erkekleri istememesinin sebebi, kısa erkeklerden cinsel çekim alamamalariymis Yani arzulamazlarmis kisa erkeği , doğru mu bu bilgi sence
Şimdi bu soruda beni sormuşsunuz ben evliyim kocamı sevmiyorum ama evli kalmak zorundayım size anlataöayacağım birsürü sebep var söyle bir durumda var 4 yıllık başka bir ilişkimde var ve onu çok seviyorum ama onunla bir yuva kuramıyorum çünkü onunda sebepleri var diyeceksiniz taptığınız yanlış biliyorum ama yardan geçilmiyor