Kızlar, bir erkek ilk adımı atarken sizi rahatsız etmeden nasıl konuşmalı?

Bir erkekte aradığınız özellikler nelerdir? Sizinle bir erkeğin nasıl iletişime geçmesini istersiniz? Nelerden rahatsız olursunuz?

Atıyorum bir kafede sosyal ortamda olabilir veya işyerinde vs. Sizinle nasıl iletişime geçilebilir? Ben hep bakışmakla kalıyorum. Yani birini rahatsız etmeden nasıl iletişim kurabilirim. Çevreden de çekiniyorum. Şimdi gidip konuşsam kız rahatsız olmasa bile topluluk içinde iletişim kurmaya çekiniyorum ya da ne bilim kızın akrabası yanındadır arkadaşı yanındadır. Konuşmuyorum. Konuşmayınca da bu seferde elimdeki fırsat kaçıyor diyeyim.

Kızlar, bir erkek ilk adımı atarken sizi rahatsız etmeden nasıl konuşmalı?
Cevapla