Canım benim en azından ben ben hatamı tekrarlamıyorum senin gibi Hem kızım ne bu tipler ergen ergen eyer yetişkinsen kendine bir çeki düzen ver ergen ergen konuşma
Sen karışma yani seni düşünüyorum eyer o kız uzatırsa büyük patlama çıkabilir hasar görürsün ben onunla kavga etmeye her zaman hazırım. Kendi tercihi uzatmasın ya çocuğu
@61ışılay benim Tdk olduğumu iddia ettiğim ve kimseye maydanoz olduğum yok. Yazım kurallarına çoooook dikkat eden sensin😀 Üstelik yetişkin olduğumu da iddia etmedim ergenim evet sorun var mı? @What_ever kanköm çök pardön sni de rhtsz ediyorum ama napim dnmdmdn
@61ışılay kankam olduğunu söylemedim zaten la ne diye her şeyi üstüne alınıyon halla halla manyağa baK. Kimsenin yazdığı şekil şükül beni ilgilendirmez, sen bana burnunu soktuğun için kendine bak dedim. Bir de şey mm eyer değil eğer* , mu ayrı*. Uyarıyorum seni dikkat et ;&
Ya ulan sizin hiç mi karakteriniz yok ya ya kızım senin karakterlik ne demek öğrenince altından sandal sandalyenimi çektiler hadi ordan gidin lan ya arkadaşım çocukları
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Kibar konuşması tabii ki.:))
Hayır mesela konuştuğunuz erkek yapıyorum gidiyorum yerine yapiyom gidiyom diye konuşsa o tarz doğal olsa itici mi gelir?
Aşırı itici gelir ve iletişimi keserim.
Neden ki 🙄🙄
Doal
Yazmayı öğren ilk
Doal
Ok
Doal değil canım benim bilmiyorsan öğreteyim o kıt kafana aynı hatayı tekrarlayan insanları sevmem "doğal" olucak canım benim
Sen TDK mısın herkesin bi yorumuna burnunu sokma derdindesin doal* mk var mı doal* sikdir git simdi
Büyütmeye gerek var mi bunu. Herkes istediği gibi yazar amann.
Yok illa burunlarını sokmalarö lazöm
@61ışılay haklı.. lütfen yazı yazarken dikkatli olalım. Klavye tutmakta zorlanıyorsan, sana el pratiği yaptırabilirim. . s. s. s
Ben burnumu sokmuyorum hatanı öğretiyorum canım benim 😒😒😒
@61ışılay Hata görmek istiyorsan kendi yorumundaki noktalama işaretlerine ve olacak* kelimesine bakabilirsin haddini bil.
@Curious221 yaptırsana 😃
Canım benim en azından ben ben hatamı tekrarlamıyorum senin gibi
Hem kızım ne bu tipler ergen ergen eyer yetişkinsen kendine bir çeki düzen ver ergen ergen konuşma
!!!
Hem sen kendin çokmu noktalama işaretlerine uyuyorsun?
Yahu uzatmayın cidden. Herkesin kendi tercihi memleket meselesi yaptınız.😅😅
Sen karışma yani seni düşünüyorum eyer o kız uzatırsa büyük patlama çıkabilir hasar görürsün ben onunla kavga etmeye her zaman hazırım. Kendi tercihi uzatmasın ya çocuğu
Neyse konu burda KAPANMIŞTIR.
Ergen ergen klavye kavgasi ne ya kendinize gelin.
Kendimdeyim zaten 🙄
@61ışılay benim Tdk olduğumu iddia ettiğim ve kimseye maydanoz olduğum yok. Yazım kurallarına çoooook dikkat eden sensin😀
Üstelik yetişkin olduğumu da iddia etmedim ergenim evet sorun var mı?
@What_ever kanköm çök pardön sni de rhtsz ediyorum ama napim dnmdmdn
Kankan olup olmadığı beni alakadar etmiyor bu bir ikincisi ise sen bana dikkat et dedin bende kendine bak dedim anlaşılmayacak birşey yok. Sinir küpü
Kankan diye trip hava atmana gerek yok ancak ben kimin umrundaysam o kişide benim umrumda dır umarım anlatabilmişimdir. Salak 😒😒😒😾
@61ışılay kankam olduğunu söylemedim zaten la ne diye her şeyi üstüne alınıyon halla halla manyağa baK.
Kimsenin yazdığı şekil şükül beni ilgilendirmez, sen bana burnunu soktuğun için kendine bak dedim.
Bir de şey mm eyer değil eğer* , mu ayrı*. Uyarıyorum seni dikkat et ;&
Dikkat etmiyorum ne yaparsım ay çok korktum o kadar korktumki ellerim titremeye başladı 😒 canım kardeşim
Nasıl söylemedin kanköm dedin aaa pardon sen körsün dimi belki yanlış yazmışsındır😒
Canım kardeşim derken lafın gelişi dedim
Oysa sen benim bırak arkadaş olmayı düşmanım bile olamazsın eyer savaşmak istiyorsan ben kazanırım sıkıntı yok onda baby
La sen mal mısın o kelimeyi sana kullanmadım sinir krizi is coming neyse askim kendin yaz kendin oku byee
Hahahaha ulan ya
Savaşmak zuhajnsnwmwmsmsmmmmamsmsmsmmsso
Ergen gibi atisiyonuz bide kafalar pırıl pırıl neyse kaldırıyorum görüşünü canım kb. 🤣
Ya kes konuştukça batıyorsun
Kanka dur dur kaldırma herkes mal olduğunu görsün zuahhsnsnsns
Ya ulan sizin hiç mi karakteriniz yok ya ya kızım senin karakterlik ne demek öğrenince altından sandal sandalyenimi çektiler hadi ordan gidin lan ya arkadaşım çocukları
Kapısın ya da hoşuma gitti izlemek. Devamkeee.😂
Artık kimse umrumda değil zaten umrumda değildi
Ağzımı açmak istemiyorum ama yeter!!!
@YalvarBarışalım yanlız o kıza küfür etme!! Benim için değerli biri ona göre ters düşeriz senle.
Kız kapışmasının tadı bir başka olur 😂
Bananeeee
Umrumda değil
Zevkli oluyo izlemek. Ama küfür yok ona göre kapışın.😂😂
Kimse için kendi hayatımı karartığım yok
Niye susuyorsun
Aman neyse be gidiyom ben
Aman sen anca izle zaten
Her saniye online mı olim senin icin bebek
@What_ever kaşla göz arasında hangi ara değerli oldu kanka xmdmdmdmdk
@YalvarBarışalım kanka biz daha şimdi denk gelmedik Bi süredir konuşuyoruz zaten fhsjskchsjsjsks
He bu şeeey msmsndn pardon kankö senin kıza asılmış gibi oldum biraz
Benim değil o konuşuyoruz sadece arada 😅😂
Çünkü bunu ben size kasıtlı yaptım
doğal
Hayır mesela konuştuğunuz erkek yapıyorum gidiyorum yerine yapiyom gidiyom diye konuşsa o tarz doğal olsa itici mi gelir?
Kibar
Hayır mesela konuştuğunuz erkek yapıyorum gidiyorum yerine yapiyom gidiyom diye konuşsa o tarz doğal olsa itici mi gelir?
Yok hayır o şekilde itici gelmez
Hmm anladım görüş için teşekkürler
Knk nasıl fenomen master filan olunuyor
Zamanla.
Bol. bol görüş paylaşarak soru sorarak bence paylaşarak
Anladım teşekkürler
kibar şiirsel
Turkiye de siirsel erkek vay be iyimis 😂