23 yaşındayım, herkes evleniyor ama ben hâlâ yalnızım neden kimse beni sevmiyor 😞?

23 yaşındayım çevreme bakıyorum evli çocuğu olanlar bile var. Dışarı çıkıyorum herkes sevgilisiyle beraber geziyorlar evlilik yolunda ilerliyorlar arkadaşlarım hep çeyiz bakıyor. Herkes mutlu ama benim hayatımda kimse yok yani benimle konuşmak isteyen bir kişi bile yok bu durum artık beni çok üzüyor ağlamak istiyorum. Neden böyle yaa😭😭 cidden yoruldum sevilip sevme çok mu zor bu kadar. Hayatım evle iş arasında gidip geliyor hep😭

23 yaşındayım, herkes evleniyor ama ben hâlâ yalnızım neden kimse beni sevmiyor 😞?
Cevapla