23 yaşındayım, neden kimse bana aşık olmuyor, sorun gerçekten bende mi 🥲?

Gerçekten sinir oluyorum artık nerde çok mutlu olan bir insan görsem zaten bu yüzden. Herkese nasip oluyor bize olmuyor

23 yaşındayım, neden kimse bana aşık olmuyor, sorun gerçekten bende mi 🥲?
Cevapla