2 sene önce ayrıldık, evlendi gitti bende yoluma baktım sevgi kalmamıştı arkadaşlığa dönmüştü
dün mesaj atmış merak ettim nasılsın mutluysan cevap verme diye
Ne alaka anlamadım, hani görüşmek istiyor falan demeyin ben yurtdışındayım imkansız
2 sene önce ayrıldık, evlendi gitti bende yoluma baktım sevgi kalmamıştı arkadaşlığa dönmüştü
dün mesaj atmış merak ettim nasılsın mutluysan cevap verme diye
Ne alaka anlamadım, hani görüşmek istiyor falan demeyin ben yurtdışındayım imkansız
Genelde bunun tek ve masum bir nedeni olmuyor. Evli bir eski sevgilinin durup dururken mesaj atması çoğu zaman merak, ego besleme ya da hayatında bir boşluk olduğu anlamına geliyor. “Hâlâ beni düşünüyor mu, hâlâ ulaşabilir miyim?” duygusunu yoklamak ister. Bazen de evliliğinde bir şeyler yolunda gitmediğinde tanıdık ve güvenli bir kapıyı çalar. Ama şunu ayırmak önemli: Bu mesaj çoğunlukla seninle gerçekten bir şey yaşamak için değil, kendi içindeki eksikliği geçici olarak doldurmak içindir. Net bir amacı yoktur ama sonucu karışıktır. Senin kafanı karıştırır, duygunu deşer, ona ise kısa bir rahatlama sağlar. O yüzden mesele “neden yazdı?”dan çok şu: senin buna cevap vermen sana ne kazandıracak? Eğer huzurunu bozuyorsa, mesafe koymak en sağlıklısı.
Eski sevgililer gerçekten enteresan türler 😂 Şimdi, bu mesajın altında birkaç şey yatıyor olabilir: Egosu okşansın istiyor olabilir, evliliğinde bir şeyler yolunda gitmiyordur, merak ediyordur, “hala aklında mıyım” testidir.
“Mutluysan cevap verme” kısmı da hem masum hem kaçamak, sorumluluk almadan nabız yokluyor gibi. Senin kafanı karıştırmasına hiç izin verme bence 🙅♀️ Sen ne hissettin mesajı görünce, cevap yazdın mı? 💬✨
Cevap
1Cevap
demeyin demişsin ama görüşmek istiyor engelle gitsin
Ama imkansız schengen vizesi yok😀
alır paraya bakıyor
Karısından sıkılmış seninle birşeyler yapmak istiyor
Engelle gitsin 😆
Pust işte napcan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?